arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

ایازی : شکایت می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی شهرداری تهران ادعاهای منتشر شده در یک رسانه وابسته به جریان انحرافی مبنی بر سوء استفاده از منابع شهرداری در داد و ستد های بازار طلا و بورس توسط یک شرکت مستقل را کذب محض خواند و از طرح شکایت حقوقی برای دفاع از حریم شهرداری تهران و مدیران و کارکنان پرتلاش آن خبر داد.

سید محمد هادی ایازی در گفتگو با خبرنگار "تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد : بهتر است آن ها که بر اساس شنیده ها و حرف و حدیث ها به دروغ پردازی و تخریب کودکانه علیه مدیریت شهری مشغولند ، به جای فرافکنی ، پاسخگوی فهرستی مستند از سوء استفاده های تاریخی از مناصب ، اختیارات، امکانات و منابع بیت المال باشند که نمونه آخرین آن حمایت مقامات ارشد جریان انحرافی از عاملان اختلاس بی سابقه 3 هزار میلیارد تومانی است.

وی گفت : مردم دروغگویان و اختلاس گران را به خوبی می شناسند . هدف جریان انحرافی از دروغ پردازی تازه ، فرافکنی و فرار از پاسخگویی در مورد اختلاس تاریخی 3هزار میلیارد تومانی است.

سخنگوی شهرداری تهران با تشبیه اقدامات سیاسی ، رسانه ای جریان انحرافی و ارگان رسانه ای آن به داستان چوپان دروغگو افزود : مردم فهیم ایران اسلامی و به خصوص شهروندان شریف تهران حجم فعالیت های انجام شده توسط مدیریت شهری را می بینند و به خوبی فرق میان خدمتگزاران واقعی با دروغ پردازان و هوچی گران را می دانند . چنین ابهام سازی ها و اتهام زنی های بی پشتوانه ای نیز تکرار حکایت پاک کردن شیشه با دستمال کثیف است که رهبری معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده اند.

ایازی با اشاره به اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری هیچ گونه اما و اگر در مورد سوء استفاده مالی وجود نداشته است از حضور مراجع نظارتی و مسئول و حتی نظارت عمومی در مجموعه فرآیند های مالی شهرداری تهران استقبال کرد و افزود : شفافیت مالی دغدغه اصلی و محور مشترک فعالیت های اجرایی شهرداری تهران و رویکردهای هدایتی و حمایتی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران بوده و خواهد بود . تاکنون چندین بار از سوی مدیریت فعلی شهر تهران بدلیل شفافیت های مالی در صورت های پروژه های شهری تقدیر شده است .

سخنگوی شهرداری تهران در پایان یادآور شد که در این خصوص به جهت دفاع از حریم کارکنان خدوم و صدیق شهرداری تهران پیگیری های حقوقی لازم با قاطعیت انجام خواهد شد.

ایازی شرکت یاد شده در گزارش ارگان دولت را از نظر حقوقی شرکتی مستقل خواند .
نظرات بینندگان