arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

یک استعفای دیگر در دولت احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام امیر امیرگان رئیس حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به دلیل عدم وجود برنامه کاری در مجموعه حوزه مشاوران جوان کشور و دخالت‌های جریان انحرافی در دولت بر این مجموعه از سمت خود استعفا داد.

متن کامل استعفا نامه حجت الاسلام امیر امیرگان  به شرح زیر است:
باسمه تعالی
محضر محترم برادر ارجمند،جناب آقای مسجدی
قائم مقام و نماینده تام الاختیار ریاست حوزه مشاوران جوان
سلام علیکم؛
با صلوات بر پیامبر اعظم و خاندان پاک و مطهرشان، احتراما به استحضار می‌رساند بعد از استعفای سرور گرانقدر، استاد عزیزم حجت الاسلام دکتر سقای بی‌ریا(زید عزه) از مشاورت رئیس‌جمهور و ریاست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، این مرکز متاسفانه حدود یک سال است که بدون سرپرست و برنامه کاری به فعالیت می‌پردازد و اینجانب نیز با توجه به عدم حضور حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا و نبود مدیریت مشخص در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و عدم برنامه کاری در مجموعه حوزه مشاوران جوان کشور و مدیریت جریانات خاص در دولت بر این مجموعه، استعفای خود را از ریاست حوزه مشاوران جوان مرکز ارتباطات دولت و روحانیت اعلام میدارم.

لازم به ذکر است اینجانب فعالیت خود را از آذر ماه سال 88، با حکم حجت‌الاسلام دکتر سقای بی‌ریا شروع نموده و در تمام مدت شاگردی ایشان و فعالیت در مرکز، ولایتمداری و ساده زیستی، احترام به علما و بزرگان حوزه علمیه مبارکه و فعالیت مخلصانه و بدون حواشی را از این شخصیت متخلق، فاضل و حوزوی مشاهده نمودم.

در پایان امیدوارم عاقبت ما با توسل به اهل بیت عصمت (سلام الله علیهم) و استفاده از نعمت نظام اسلامی و ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله) و تبعیت از رهنمودهای مراجع و علمای معظم ختم به خیر باشد و مشمول دعای مولانا امام عصر (ارواحنا فداه )باشیم.
والسلام علیکم
امیر امیرگان نیشابوری
1/7/1390
پیش از این نیز حجج اسلام ناصر سقای بی‌ریا، علی ثمری و علی جعفری مشاور رئیس جمهور در روحانیت، دبیر هیأت عالی گزینش کل کشور و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت در اعتراض به تحرکات جریان انحرافی به انحاء مختلف از دولت دهم جدا شدند.
نظرات بینندگان