arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

سانسور فحاشی قلعه‌نویی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: فقط همین اندازه بگویم که خیلی حرف‌ها و فحش‌هایی که این آقا به کمک داور داده بود را سانسور کردیم.

به گزارش انتخاب، رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با قانون درباره تازه‌ترین اظهار نظر قلعه‌نویی می‌گوید: «سرمربی تراکتورسازی گفته که دیگر نمی‌خواهد درباره داوری بازی‌ها حرف بزند. باید بگویم او با این کار لطفی نمی‌کند بلکه وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. چون هیچ مربی حق ندارد درباره داوری صحبت کند.»

سخنگوی کمیته داوران ادامه می‌دهد: «وقتی آقایان حرمت داور را نگه نمی‌دارند نتیجه‌اش این می‌شود که چند نفر چماق به دست از محل هتل داور یا کمک داور را تعقیب می‌کنند و در پمپ بنزین او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. این اتفاقات واقعا جای تاسف دارد و من امیدوارم دیگر شاهد این بی حرمتی‌ها به جامعه داوری نباشیم.»

غیاثی با اشاره به توهین‌های امیر قلعه‌نویی به غمزه‌ای، کمک داور بازی تراکتورسازی و نفت تهران می‌گوید: «باید بگویم ما درباره خیلی از توهین‌های قلعه‌نویی به کمک داور بازی حرف نزدیم چون نمی‌خواستیم مردم بیش از پیش از فوتبال دلزده شوند. فقط همین اندازه بگویم که خیلی حرف‌ها و فحش‌هایی که این آقا به کمک داور داده بود را سانسور کردیم.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ميلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
2
29
ازش بعيد نيست
از قيافش ميباره كه ادم دوروييه
ناشناس
|
NORWAY
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
اینها اسطوره های ما هستند ...
س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
از بس که اقای غیاثی سالم تشریف دارن فوتبال ما پاکه
نظرات بینندگان