arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

به دلیل انتقاد از جریان انحرافی؛ فرماندار ری تهدید به برکناری شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سپاه ناحیه شهرری به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به پرپایی نمایشگاهی برای پاسداشت ارزش های هشت سال جهاد و مقاومت برگزار کرده که با حاشیه های قابل توجهی همراه بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب" به نقل از مشرق؛ در چندین غرفه این نمایشگاه به شناسایی ویژگی ها و اقدامات جریان انحرافی پرداخته شده و عکس چند نفر از وابستگان و همچنین لیدر این جریان نیز به عنوان عوامل انحراف در بخش هایی از نمایشگاه مذکور به نمایش درآمده است.

بنابر این گزارش این نمایشگاه که فرمانداری شهرری و برخی ارگان های دولتی دست اندرکار آن هستند واکنش های شدیدی را از سوی وابستگان جریان انحرافی درپی داشته تا جایی که روزنامه ایران در ستون " دیگه چه خبر" به این نمایشگاه واکنش نشان داد و با تیتر «دفاع مقدس و ارتباط آن با جریان انحرافی»، تشکیل این نمایشگاه را با اهداف و اغراض خاص سیاسی! اعلام کرد.

طبق آخرین گزارش ها، جعفر فرجی فرماندار شهرری از سوی برخی حامیان جریان انحرافی مورد عتاب قرار گرفته و تهدید به برکناری شده است.

حال باید دید که روند حذف مدیران و نیروهای ارزشی از دولت به دلیل فاصله گرفتن و انتقاد کردن از جریان های منحرف و فاسد ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر؟
نظرات بینندگان