arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

نمايندگى تعميرات بوش ، فريجيدر ، وستينگهاوس و دوو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آی.پی امداد قصد دارد ، در اینجا به نمایندگی تعمیرات دوو ، نمایندگی تعمیرات بوش ، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات فریجیدر بپردازد ، تا با اطلاع کامل از نمایندگی های مذکور به تعمیرات لوازم خانگی خود بپردازید ، همچنین لازم است از تاریخچه هر کدام و کیفیت آنها بدانید تا هنگام خرید با اطلاعات بیشتر هزینه نمایید . در ضمن با ورود به لینکهای مربوطه میتوانید از هزینه تعمیرات لوازم خانگی بوش ، دوو ، وستینگهاوس و فریجیدر مطلع شوید ، ضمنا برای اطلاع بیشتر به آموزش و دانستنیهای مفید پرداخته ایم که میتواند برای شما جالب باشد .

شاید برای شما هم دغدغه باشد که کدام لوازم خانگی بهتر است ؟ کدام برند خدمات بهتری ارائه میدهد ؟ کدام محصول را از کدام مارک لوازم خانگی خریداری کنم و......

در اینجا میخواهیم به معرفی اجمالی 4 برند برتر دنیا یعنی وستینگهاوس , بوش , فریجیدر و دوو بپردازیم.باید بدانید که شناختن برندها کافی نیست بنابراین با معرفی نمایندگی وستینگهاس , نمایندگی بوش , نمایندگی فریجیدر و نمایندگی دوو نیز پرداخته ایم تا شما با آگاهی بیشتر به خرید محصول مورد نظرتان بپردازید.
توجه توجه : به خواندن ادامه دهید تا با ارور بوش ، دوو ، وستینگهاوس و فریجیدر آشنا شوید .

نمایندگی تعمیرات دوو

 

نمايندگى تعميرات بوش ، فريجيدر ، وستينگهاوس و دوو

دوو شرکت لوازم خانگی که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تاسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند.همچنین دوو در سراسر جهان دارای نمایندگی تعمیرات دوو نیز است.در ایران آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز دوو است که میتوان به آن اطمینان کرد.

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.

دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد. برای تعمیرات لوازم خانگی دوو باید از خدمات نمایندگی تعمیرات دوو استفاده نمایید تا از قطعات فابریک برخوردار شوید ، که باعث افزایش طول عمر لوازم خانگی دوو شما عزیزان میشود .

ارور یخچال دوو
ارور e2 برای یخچال دوو مشکل از سنسور محیط فریزر میباشد .
ارور e4 برای یخچال دوو مشکل از سنسور اواپراتور میباشد .
ارور e7 برای یخچال دوو مشکل از سرمایش یخچال فریزر میباشد .

بارها به این موضوع برخورده اید که ، بر روی صفحه نمایش شما کدخطایی نمایان میشود ولی مشکل را نمیدانید ، ما در اینجا به نمونه ای از کدخطای یخچال دوو اشاره کردیم ، شما عزیزان با ورود به لینک بالا میتوانید تمام ارورهای لوازم خانگی دوو را مشاهده نمایید تا با اطمینان بیشتر به تعمیرات لوازم خانگی خود بپردازید .

نمایندگی تعمیرات بوش



نمايندگى تعميرات بوش ، فريجيدر ، وستينگهاوس و دوو

بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. تا سال 1891 تعداد همکارانش در کارگاه وی به 15 نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه بوش به پایان رسید؛ سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش، دریافت وام بیشتر از بانک سعی کرد شرکتش را نجات دهد اما تا سال 1892 به مرز ورشکستگی رسید.دفتر مرکزی و نمایندگی مرکزی بوش در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

امروزه با به کارگیری برترین فناوری های روز دنیا و با دارا بودن معتبرترین نمایندگی رسمی بوش و نمایندگی تعمیرات بوش جای خود را در خانه های مردم سراسر جهان پیدا کند.

از جمله فناوری هایی که بوش از آنها بهره گرفته است میتوان به فناوری سبز اشاره کرد که:حدود 40% از اختراعات ثبت شده توسط بوش مربوط به محافظت از محیط زیست و استفاده مسئولانه از منابع طبیعی است. امروزه لوازم خانگی بوش در میان بهینه‌ ترین‌ ها و کم‌ مصرف‌ ترین‌ های جهان هستند که این امری مهم هم به لحاظ محیط زیست و هم به لحاظ اقتصادی می باشد .

لوازم خانگی بوش جزء لوازم خانگی لاکچری و پرطرفدار در ایران محسوب میشود و برای حفظ طول عمر لوازم خانگی بوش خود باید از قطعات فابریک و نمایندگی تعمیرات بوش استفاده نمایید .

ارور لوازم خانگی بوش

ارور d1 برای یخچال ساید بای ساید بوش نشان از خرابی سنسور دیفراست میباشد .
ارور e1 برای ساید بای ساید بوش نشان از خرابی سنسور یخساز میباشد .
ارور r1 برای ساید بوش نشان از معیوب بودن سنسور میباشد .
شما عزیزان با ورود به صفحه نمایندگی تعمیرات بوش میتوانید کلیه کد خطاهای بوش را مشاهده نمایید و دقیق تر به تعمیرات لوازم خانگی بوش خود بپردازید .

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

 


نمايندگى تعميرات بوش ، فريجيدر ، وستينگهاوس و دوو

فریجیدربه دلیل تولید محصولات با کیفیت و دارا بودن نمایندگی رسمی فریجیدر معتبر نه تنها در دنیا بلکه در ایران به عنوان یک شرکت معتبر امریکایی شناخته شود.تولیدات این شرکت شامل یخچال فریزر در انواع مختلف ، ماشین های لباسشویی ، ماشین های ظرفشویی ، مایکروفر ، جارو برقی و ... میباشد.

به عقیده کارشناسان لوازم خانگی فریجیدر اولین مشتری توسط بازاریان شرکت فریجیدر از این کارخانه خرید می کند و مشتریان بعدی را نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرگاه مجار فریجیدر با خدمات خوب برای شرکت پیدا می کنند.

شاید خیلی از شما این تصور را داشته باشید که ، فریجیدر ، برند آمریکایی است و از لحاظ قطعات به مشکل بر میخورید ، لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر علاوه بر اینکه میتوانید از قطعات فابریک بهره مند شوید ، در هر کجای تهران که باشید ظرف کمتر از یکساعت تعمیرکار فریجیدر در محل شما عزیزان حاضر میشود .


فریجیدر در ایران جزء برند محبوب و لاکچری محسوب میشود و لازم است بدانید که از عمر بالایی برخوردار است ، هنگام خرید در نظر داشته باشید که از گارانتی نمایندگی فریجیدر خریداری نمایید و حتما به متن ضمانتنامه توجه نمایید تا گارانتی متفرقه نسیب شما نشود .


نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

نمايندگى تعميرات بوش ، فريجيدر ، وستينگهاوس و دوو


 وستینگهاوس با نام تجاری وستینگهاوس وایت یکی از شرکت های مطرح لوازم خانگی در دنیاست که مقر آن در امریکا می باشد که در حال حاضر با مالکیت شرکت تجاری cbs به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در سال 1975 تاسیس شد.در سال 1986 شرکت الکترو لوکس توسط این هلدینگ وایت به وجود امد. تاریخ ساخت کارخانه الکترولوکس به سال 2006 بازمی گردد.امروزه نمایندگی وستینگهاوس با تولیدات متنوعی از لوازم خانگی که انجام می دهد و ارائه خدمات بی نظیر از سوی نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در دنیا شناخته می شود.

اما چیزی که مهم است نکاتی است که باید از نمایندگی تعمیرات و خدمات این چهار برند بدانید.به عنوان مثال وظایف نمایندگی تعیمرات این برندها چیست؟

درجواب این سوال باید بگوییم نمایندگی بوش,نمایندگی فریجیدر ,نمایندگی وستینگهاوس و نمایندگی دوو هر کدام قوانین خود را برای تعمیرگاه های خود و نمایندگی های تعمیرات خود قرار داده اند اما کلیت وظایف نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در هر کجای جهان به یک شکل است و آن هم به شرح زیر میباشد:

ویژگی نمایندگی:


1.کلیه خدمات نمایندگی معتبر لوازم خانگی باید با قطعات فابریک انجام میگیرد.
3.تمامی خدمات یک نمایندگی معتبر لوازم خانگی باید در کمترین زمان و حداقل هزینه انجام شود.
4.کلیه خدمات نمایندگی معتبر لوازم خانگی با فاکتور رسمی انجام میگیرد.
5.خدمات نمایندگی معتبر لوازم خانگی با ضمانت انجام میشود.
وظایف نمایندگی برندهای لوازم خانگی در ایران
1.نصب دستگاه و آموزش کار با دستگاه به صورت کاملا رایگان(به جز هزینه ایاب و ذهاب و لوازم جانبی )
2.بهره گیری از تکنسین های مجرب و آموزش دیده
3.استفاده از قطعات فابریک در صورت تعویض قطعه
4.اگر مدت گارانتی دستگاه به پایان رسیده باشد خدمات انجام شده بر روی دستگاه به مدت یکسال ضمانت میشود.
5.بابت تعویض قطعه حتما به شما فاکتور داده خواهد شد.
6.پس از اتمام کار از سوی تعمیرگاه مجاز با شما تماس گرفته و درباره میزان رضایتمندی شما صحبت خواهد شد.

در اینجا به چند نکته مناسب درباره خرید اشاره میکنیم .

1 – حتما از نمایندگی مربوطه خریداری نمایید تا هنگام تعمیرات از قطعات فابریک بهره مند شوید و نمایندگی تعمیرات برند مربوطه در دسترس شما باشد و در شهری که ساکن هستید ، تعمیرگاه مجاز داشته باشد .

2 – خیلی به قیمتها توجه نکنید ، در هنگام خرید لوازم خانگی اگر هر برندی گرانتر باشد الزاما کیفیت بهتری هم ندارد .

3 – نمایندگی تعمیرات بوش ، نمایندگی تعمیرات فریجیدر ، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات دوو در دسترس شما عزیزان میباشد .

4 – نسبت به تعداد خانواده خود لوازم خانگی را انتخاب نمایید .

5 – اگر قصد شما خرید لوازم خانگی بوش هست ، تبریک میگوییم ، چونکه نمایندگی بوش در ایران موجود است .

6 – یخچال وستینگهاوس در ایران توانسته جایگاه ویژه ای داشته باشد و با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس سالیان طولانی نیاز به خرید یخچال جدید ندارید .

7 – ماشین لباسشویی فریجیدر نیز امتحان خود را پس داده است و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر توانسته با خدمات خوب و با کیفیت این اطمینان را به مردم بدهد .

8 – نمایندگی تعمیرات دوو در ایران گروه انتخاب میباشد که شما عزیزان هنگام خرید هیچ دغدغه ای از قطعات یا خدمات پس از فروش نخواهید داشت .

توضیحات بیشتر

همه ی ما در خانه از یخچال ,لباسشویی , ظرفشویی و ... استفاده میکنیم بنابراین نیاز به آگاهی درباره این محصولات دارم.باید به دنبال مرجعی باشد که همه ی نکات درباره نگه داری و استفاده درست از لوازم خانگی و تعمیرات آن ها در منزل را برای شما جمع آوری کرده باشد.آی.پی امداد یکی از این مرجع های جامع و کامل است.ماموریت همه ی این سایت هایی از این قبیل ایجاد یک منبع برای تعمیر راحت تر و کم هزینه تر لوازم خانگی شما توسط خودتان است.که در زیر به چند نمونه از آ« اشره میکنیم.

از زمان شروع فعالیت یک شرکت لوازم خانگی معتبر مانند شرکت بوش ,نمایندگی بوش به فکر ارائه خدمات بینظیر به مشتریانش از سمت نمایندگی تعمیرات بوش است اما چگونه ؟یکی از راه های آن ایجاد همین منابع برای راهنمایی مشتریان است.

شما نیز از زمان خرید لوازم خانگی خود نیاز به راهنمایی دارید به عنوان مثال اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نشد به چه دلیل است.جواب این سوال را میتوان به طور کلی درباره همه ی برندها توضیح داد اما در اینجا ما پاسخی که نمایندگی تعمیرات دوو برای مشتریانش توضیح داده است را آورده ایم:

نمایندگی دوو به این سوال اینگونه پاسخ میدهد که باید چند مورد را بررسی کنید.ایتدا سوپاپ قفل درب و قفل درب بررسی شود زیرا قفل درب به گونه ای طراحی شده است که اگر قفل درب به درستی بسته نشد ماشین ظرفشویی شروع به کار نکند این طراحی به دلیل جلوگیری از نشت آب انجام گرفته است.

مورد بعدی که مشاوران تعمیرگاه مجاز دوو به آن اشاره میکنند ارتباط نا صحیح تایمر و برد الکتریکی است زیرا تایمر در ابتدا به برد اطلاعاتی برای شروع فعالیت و ادامه آن در زمان های مختلف را میدهد.اگر تایمر به ردستی کار نکند و یا به درستی اطلاعات را به برد نرساند ممکن است با مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی مواجه شوید.

موارد دیگری نیز وجود دارد که موجب ایجاد این مسئه میشود اما اگر از تعمیرات سررشته ای ندارید باید در همان ابتدا با تعمیرگاه مجاز لوام خانگی تماس بگیرید.

یکی دیگر از مشکلاتی که جزو رایج ترین مشکلات لوازم خانگی است مسئله ی صدا دادن یخچال است. طبق گزارش نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس 29% تماس هایی که مشتریان با نمایندگی وستینگهاوس که به طور تخصصی در جهان به طراحی و تولید یخچال میپردازد به دلیل صدای یخچال است.

راهکاری که تعمیرکاران فریجیدر به همراه نمایندگی تعمیرات فریجیدر به مشتریان یخچال هایشان ارائه داده اند این است که قبل از تماس با نمایندگی تعمرات لوازم خانگی برند مورد نظر اگر ار تعمیرات اطلاعاتی دارند خود مواردی راچک کنند زیرا اینکار هماز هزینه های آن میکاهد و هم در زمان آن ها صرفه جویی میشود.

به عنوان مثال اولین چیزی که موجب این مشکل میشود موتور ختک کننده یخچال است فن كندانسور، هوا را از طریق کویل کندانسور به جریان در می آورد تا گرما و همچنین گردش هوا را بر روی تانک تخلیه از بین می برد اگر شما صدایی آزاردهنده از یخچال میشونید در وحله اول باید موتور خنک کننده را چک کنید که به درستی عمل کند.فن موتور تبخیری , موتور یخچال و قطعات دیگری نیز هستند که نمایندگی فریجیدر درباره آن ها توضیح میدهد.

اما باید بدانید که این راهنمایی ها بیشتر برای جلوگیری از خرابی لوزم خانگی و تعمیرات سطحی آنهاست و اگر دستگاه شما نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد باید با تعمیرگاه لوازم خانگی تماس بگرید.در پیدا کردن نمایندگی تعمیرات باید به چند نکته توجه کنید .اولین نکته این است که با نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه های مجاز تماس بگیرید وتا حد امکان از تعمیرکاران محلی کمک نگیرید زیرا تعمیرگاه ها ی مجاز لوازم خانگی علاوه بر بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده برای همه ی خدماتی که انجام میدهند به مشتریان ضمانت نامه رسمی ارائه میدهند از این جهت شما اطمینان خاطر دارید که پس از تعمیر لوازم خود تا مدت زمان زیادی مشکلی نخواهید داشت و اگر هم با مشکلی مواجه شوید نمایندگی بدون هیچ هزینه ای مسئله را برای شما حل خواهد کرد.

نکته ی دیگری که باید بدایند این اسن که تعمیرکار حتما از قطعه اصل دستگاه در تعمیر استفاده نمایید البته نمایندگی های معتبر لوازم خانگی استفاده از قطعات اصل و فابریک را جزو وظایف خود میدانند.آی.پی امداد یکی از این تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی است.

پس از اتمام کار از تعمیرکار اعزامی از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بخواهید تا به شما درباره مشکل دستگاه و علت بوجود آمدن آن توضیح دهد و شما را راهنمایی کند که چگونه از این دستگاه به درستی استفاده نمایید تا دیگر دچار مشکل نشوید.

شما همواره باید دانشخود را درباره لوازم خانگیتان به روزکنید زیرا جزوزندگی روزمره شما و حتیمیتوانگفت اعضای خانواده شما محسوب میشوند زیرا هم نیاز به مراقبت دارند,هم صرف هزینه وزمان