arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

ستاره «24» با چه کسی «تماس» می‌گیرد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیفر ساترلند بازیگر نقش جک بائر در «24» با تیم کرینگ، نویسنده سریال «قهرمانان» همکار شد.

به گزارش خبرآنلاین، سریال جدید شبکه فاکس «تماس» (Touch) نام دارد و ساترلند در آن نقش اصلی را بازی می‌کند.

کوین ریلی مدیر بخش سرگرمی شبکه فاکس امیدوار است این سریال موفقیت «24» را تکرار کند.

شبکه فاکس از همین حالا تبلیغات گسترده‌ای برای سریال به راه انداخته و بسیاری را چشم انتظار روز چهارم اکتبر کرده است. در این روز کلیپ تبلیغاتی جدید و طولانی از سریال پخش می‌شود.

ساترلند در این سریال نقش مردی بیوه را بازی می‌کند که متوجه می‌شود پسر مبتلا به اوتیس او می‌تواند چیزهایی را ببینید که دیگران قادر به دیدن آن نیستند و همچنین توانایی این را دارد تا وقایعی که در ظاهر به هم مربوط نیستند به هم ربط دهد و آینده را پیش‌بینی کند.

پس از پخش کلیپ تبلیغاتی این سریال در مراسمی ساترلند و کرینگ به همراه ریلی در یک جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا می‌کنند و در مورد سریال که ترکیبی از معناگرایی و علم است صحبت می‌کنند. سریال همانطور که نام ساترلند و کرینگ نشان می‌دهد ترکیبی است از هیجان «24» و قدرت‌های ماوراءطبیعه «قهرمانان».

مراسمی که در آن کلیپ «تماس» پخش می‌شود «کلاس پیشرفته برنامه‌سازان» نام دارد که تمرکز آن بر معرفی ابزار و عناصری است که منجر به خلق سریالی موفق در عرصه رسانه دائم در حال تغییر می‌شود.

ریلی در این مورد گفت: «من قرار است در مورد خلاقیت صحبت کنم و به نظر گزینه‌ای بهتر از «تماس» نداشتم، همچنین گزینه‌ای بهتر از گروه خلاق تیم کرینگ و کیفر ساترلند به ذهنم نرسید.»

هدف از برگزاری این کلاس پیشرفته کنار هم جمع کردن استعدادهای موفق تلویزیون و ایجاد فرصتی است تا آنها دلیل موفقیت خود را بیان کنند.

اولین قسمت «تماس» بهار آینده روی آنتن می‌رود و فصل اول آن شامل 13 قسمت است. به نظر می‌رسد «تماس» سریال متفاوتی باشد. دلیل این امر موضوع بزرگ و خاص آن است که کمتر در تلویزیون به آن پرداخت شده است.

ساترلند از زمان پایان «24» در فیلم «ملانکولیا» ساخته لارس فون تریر بازی کرده و در سریال «اعتراف» که ویژه پخش اینترنتی بود حضور داشته است.

هالیوودریپورتر / 26 سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده/ خبر


نظرات بینندگان