arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

خطیب حرم پیامبرچرا نماز را نصفه كاره رها كرد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام و خطیب حرم پیامبر(ص) در مدینه منوره در اقدامی كه تعجب نمازگزاران را برانگیخت، نماز خود را چند ثانیه پس از شروع قطع كرد و از محراب خارج شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، روزنامه عكاظ با بیان این خبر افزود : اقدام علی بن عبدالرحمن الحذیفی امام و خطیب مسجد شریف نبوی روز شنبه، 34 ثانیه پس از گفتن تكبیره الاحرام در حالی كه مشغول خواندن نماز بود، ناگهان نمازش را قطع كرد و از طریق بلندگو به نمازگزاران گفت : یك دقیقه صبر كنید، یك دقیقه منتظر بمانید تا برگردم" این اقدام، سئوالاتی را در میان نمازگزاران به وجود آورد.

در این زمینه عبدالواحد الحطاب مدیر روابط عمومی و رسانه ای در اداره كل امور مسجد شریف نبوی(ص) به عكاظ گفت: بر اساس گزارش همراهان و كسانی كه به محراب مسجد نزدیك بودند، امام حرم نبوی(ص) برای تجدید وضو نماز را قطع كرده است.

الحطاب مدعی شد این اقدام امام جماعت مسجد نبوی(ص) بدون اشكال است.

دوربین شبكه السنه در حالی كه به پخش مستقیم مراسم نماز مغرب اقدام می كرد، صحنه خروج امام و خطیب مسجد نبوی(ص) از محراب در حالی كه عبای خود را در آورده بود و به سرعت به سمت اتاق ائمه جماعات می رفت، و بازگشت وی پس از دقایقی و گفتن تكبیره الاحرام پس از یك دقیقه و نیم از قطع نمازش را به صورت زنده پخش كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
1
در فقه اهل سنت اگر در حین نماز در وضو شک نمودید نماز را شکسته دوباره تجدید وضو نمایید
نظرات بینندگان