arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

نویسنده کتاب آتش و خشم: بلر یک دروغگوی تمام عیار است

نویسنده کتاب جنجالی "آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ" تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس را به خاطر انکار این مطلب که به دنبال سمت و شغلی از سوی کاخ سفید بوده، یک دروغگوی کامل و تمام عیار توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نویسنده کتاب آتش و خشم: بلر یک دروغگوی تمام عیار است

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مایکل وولف، نویسنده کتاب جنجالی "آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ" گفت: تونی بلر تلاش می‌کرد بار دیگر به عنوان رئیس کمیته چهار جانبه صلح خاورمیانه که یک گروه بین‌المللی برای میانجی‌گری روند صلح اسرائیل – فلسطین است، از سوی  کاخ سفید تایید شود؛  بلر ضمن رد این ادعاها آنها را "کاملا ساختگی" خوانده است.


مایکل وولف در رابطه با این اتهام‌زنی‌ها در یک برنامه شبکه بی‌بی‌سی، گفت: من شاهد بودم که تونی بلر برای به دست آوردن یک شغل برای جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا خود شیرینی می‌کرد.


وی افزود: من در آن لحظه در کاخ سفید نشسته بودم اما قرار نبود که سخنان ردوبدل شده میان آنها را بشنوم اما آنها درست مقابل من ایستاده بودند و باید بگویم که تونی بلر برای رسیدن به هدفش برای جارد کوشنر خود شیرینی می‌کرد.


وولف ر واکنش به اینکه تونی بلر این داستان را کاملا ساختگی توصیف کرده گفت: تونی بلر یک دروغگوی تمام عیار است.


این در حالی است که یکی از سخنگویان تونی بلر گفت: بلر هرگز به دنبال دریافت شغل و یا سمتی از جانب کوشنر نبوده و هرگز چنین چیزی به او پیشنهاد نشده است. همانطور که تونی بلر تاکید کرده این داستان کاملا ساختگی است. مایکل وولف هرگز در هیچ مکالمه‌ای میان جارد کوشنر و بلر حضور نداشته است.


این سخنگو افزود: تونی بلر هرگز به دنبال شغلی از سوی کاخ سفید نبوده و چنین چیزی نیز هرگز به او پیشنهاد نشده است. باید تاکید کنم که بسیاری از افراد چنین تجربه مشابهی با مایکل وولف داشته‌اند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان