arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

رفاقت گوگل و نوکیا جدی‌تر شد / اندروید وان مهمان گوشی های جدید نوکیا می شود

شرکت سازنده نوکیا در جریان نمایشگاه بارسلون اعلام کرد زین پس ، همه گوشی های این شرکت از  نسخه اندروید وان پشتیبانی خواهند کرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سازنده نوکیا در جریان نمایشگاه بارسلون اعلام کرد زین پس ، همه گوشی های این شرکت از  نسخه اندروید وان پشتیبانی خواهند کرد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ان دی تی وی ، به نظر می رسد شرکت فنلاندی اچ  ام دی که برند نوکیا را حمایت می کند قصد دارد بک نوع هماهنگی کلی بین محصولات خود ایجاد کند .

نخستین بار ، برنامه اندروید وان در سال ۲۰۱۴  به کاربران معرفی شد و پس از آن نیز به روز رسانی های سریغ و قابلیت استفاده مناسب این سیستم عامل را بین کاربران به سرعت محبوب کردند .

به نظر می رسد این روزها اچ‌ام‌دی و گوگل رابطه ای صمیمانه دارند و بنابراین قرار است تمامی موبایل های این شرکت که زین پس معرفی می شوند به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان باشند.

اما پس از افت و خیزهای فراوان نوکیا در بازار فناوری این موضوع را می توان یک نقطه عطف برای این شرکت دانست . به نظر می رسد تعداد راه هایی که کمک می کند کاربران با این برند ارتباط بهتری برقرار کنند  رو به افزایش است . در نتیجه کابران می‌توانند با خرید گوشی‌های نوکیا تجربه‌ی اندرویدی مشابه گوشی‌های گران‌قیمت پیکسل را داشته باشند و از ویژگی‌های برتر نیز بهره مند شوند .

در این میان نباید فراموش کرد موبایل هایی که تحت برنامه‌ اندروید گو ارائه می‌شوند مشمول این طرح نمی شوند . به هر ترتیب می توان نتیجه گیری کرد که از این پس اغلب کاربران نوکیا نه تنها از خرید خود پشیمان نمی شوند ، بلکه حس و حالی مشابه با برترین گوشی های دنیای فناوری را تجربه خواهند کرد .

نظرات بینندگان