arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران شد

رئیس هیات فوتبال شهرستان قائم شهرگفت که با تصمیم باشگاه فوتبال نساجی مازندران، جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب وبا مسئولان باشگاه به توافق نهایی دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران شد

رضا درویشی روز سه شنبه با تایید این خبر به ایرنا افزود: قرار داد نکونام امروز سه شنبه با حضور مسئولان باشگاه نساجی مازندران امضاء خواهد شد.
نکونام درحالی به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی مازندران انتخاب شد که پیش از این 'داوود مهابادی' از ابتدای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور هدایت این تیم را برعهده گرفت.
مسئولان باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران درحالی سکان هدایت این تیم را به جواد نکونام سپردند که شروع فصل این تیم با ' مهدی پاشازاده ' همراه بود و تا پایان نیم فصل نخست وقرارگرفتن در رده سوم جدول رده بندی مسابقات، از امیدهای صعود به لیگ برتر بود.
در آغاز نیمه فصل دوم این رقابتها وبا تصمیمی بحث برانگیز از سوی مدیران باشگاه نساجی، مهدی پاشازاده از این تیم برکنار و' داوود مهابادی ' به قائمشهر آمد، اما کسب نتایج دور از انتظار و پرنوسان باعث شد تا فاصله امتیازی پرطرفدارترین تیم لیگ یک کشور تا رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کند.
نساجی مازندران تا پایان هفته بیست وپنجم این مسابقات با کسب 41 امتیاز و قرارگرفتن درمکان پنجم جدول رده بندی این مسابقات با رقیب هم استانی اش خونه به خونه که در رده دوم جدول است، 7 امتیازفاصله دارد.
نساجی مازندران در هفته بیست وششم این مسابقات روزیکشنبه 13 اسفندماه در دیداری خانگی میزبان تیم مس کرمان است.
ک/7327/1899

نظرات بینندگان