arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶

بازار سکه دوباره سکه شد/ دلار همچنان کمتر از ۴۵۰۰ تومان

در حالی که نرخ دلار در بازار آزاد در محدوده کمتر از 4500 تومان باقی مانده است، بهای سکه بهار آزادی برای سومین روز متولی در بازار افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازار سکه دوباره سکه شد/ دلار همچنان کمتر از ۴۵۰۰ تومان

مهمترین دلیل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی رشد بهای اونس در بازار جهانی بوده است. قیمت هر اونس با افزایش قیمتی در حدود 8 دلار به 1338 دلار رسید.

به گزارش انتخاب، تحت تاثیر این اتفاق قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با 10 هزار تومان افزایش یک میلیون و 530 هزار تومان معامله شد . از سوی دیگر هر قطعه سکه بهار ازادی طرح قدیم نیز با 20 هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و 501 هزار تومان فروخته شد.

 قیمت نیم سکه با رشدی برابر با 7 هزار تومان به 750 هزار تومان رسید و ربع سکه نیز با قیمت 470 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار هزار تومان گران شده است.

بازار ارز اما با کاهش قیمت دلار و یورو روبرو بود . هر دلار به قیمت 4476 تومان معامله شد . یورو نیز با کاهش 2 تومانی قیمت 5456 تومان فروخته شد . پوند انگلیس، درهم امارات، لیر ترکیه و یوان چین اما با رشد قیمت روبرو بودند . پوند انگلستان افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و امروز به قیمت 68543 تومان فروخته می شود . افزایش قیمت این ارز امروز نسبت به روز گذشته 113 تومان گزارش شده است. هر گرم طلای 18 عیار نیز 149 هزار و 200 تومان قیمت خورد که افزایشی برابر 2678 تومان را نسبت به دیروز نشان می دهد.

 جدول زیر نشان دهنده آخرین قیمت ارز و طلا و سکه در بازار است.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان