arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

واعظی: باید از افراد همفکر و همسو در دولت استفاده شود/ به تنهایی نمی توانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم

رئیس دفتر رئیس جمهور توجه به نیروهای بومی استان هرمزگان را امری ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی که در این استان وجود دارد، مردم استان باید از مزایای آن بهره ببرند و حتما باید به مسئله اشتغال آنها توجه کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود واعظی در نشستی با  حضور جمعی از فعالان سیاسی استان هرمزگان با بیان اینکه انتخابات یکی از مزیت های جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: انتخابات دو بعد دارد که یک بعد آن انتخاب یک فرد است، اما مهمترین بعد انتخابات این است که فعالان سیاسی تلاش می کنند که ثابت کنند اندیشه آنها درست است.

وی ادامه داد: در انتخابات اردیبهشت 96 شاهد بودیم که سیاسی ها و مردم عادی غیرسیاسی به میدان آمدند و مشارکت گسترده ای داشتند که باید از درک و موقعیت شناسی مردم در این انتخابات قدردانی کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که باید از افراد همفکر و همسو در دولت استفاده شود، افزود: ما به تنهایی نمی توانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم، مگر اینکه در هر دستگاه اجرایی یک تیم همسو و همفکر با دولت تشکیل شود.

واعظی تصریح کرد: دولت یعنی همه کسانی که به نوعی در سراسر کشور ماموریت دارند که وعده های رئیس جمهور و سیاست های دولت را اجرا کنند و باید از افراد همسو با دولت در حد توانایی آنها در این راستا استفاده کنیم.

وی بیان کرد: افرادی که بر اساس فکر و اندیشه و اعتقاد خود از این دولت و دکتر روحانی حمایت داشتند، باید در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرند و از استاندار هرمزگان نیز می خواهم حتما به این مسئله مهم توجه کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور توجه به نیروهای بومی استان هرمزگان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی که در این استان وجود دارد، مردم استان باید از مزایای آن بهره ببرند و حتما باید به مسئله اشتغال آنها توجه کنیم.

واعظی با بیان اینکه استان هرمزگان مورد توجه ویژه رئیس جمهور است، اضافه کرد: مردم هرمزگان مشارکت گسترده ای در انتخابات داشتند و رای بالایی به دکتر روحانی دادند که از مردم این استان و به خصوص اهل سنت هرمزگان که مشارکت گسترده ای در انتخابات داشتند و به دکتر روحانی رای دادند، قدردانی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم وعده هایی که در انتخابات توسط دکتر روحانی به مردم داده شده اجرایی شود، اظهار کرد: توجه به زنان در این دولت بسیار افزایش یافته است و تاکید رئیس جمهور بر این است که همه وزرا و دستگاه ها در سطح مدیر و معاون از بانوان استفاده کنند و باید بستر را برای بانوان فراهم کنیم که مسیر پیشرفت را طی کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان