arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

شفر: به بازیکنانم تبریک می گویم/ پرسپولیس «بزن‌زیرش» بازی کرد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه به بازیکنانم به خاطر پیروزی برابر پرسپولیس تبریک می گویم گفت: تیم حریف در برخی دقایق با تاکتیک بزن‌زیرش بازی می کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفر: به بازیکنانم تبریک می گویم/ پرسپولیس «بزن‌زیرش» بازی کرد!وینفرد شفر در پایان دربی هشتاد و ششم در مصاحبه با محمدرضا احمدی (گزارشگر) گفت: این بازی برای بازیکنان ما خیلی مهم بود. به تیمم تبریک می گویم. به خاطر شخصیت تیمی که در فوتبال هست این رشته را دوست دارم.

 


وی ادامه داد: در برخی دقایق پرسپولیس با بازی «بزن زیرش» بازی می کرد و به ارسال های مستقیم روی آورد و فکر نمی کرد که ما سرزن های خوبی داریم.

 


سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من قبلا گفتم که بازی با العین برای ما خیلی مهم است اما همه پرسیدند چرا؟ بازیکنان امروز توان زیادی برای دیدار با پرسپولیس گذاشتند. ما نیاز به یک ریکاوری خوب داریم اما شاید تیم العین با تیم دومش بازی کرده باشد. برای همین بازی ما با العین سخت خواهد بود.

 


شفر در پایان خاطرنشان کرد: تشکر می کنم از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند. هم هواداران استقلال و هم سایر هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند.

 


 

برچسب ها: وینفرد شفر ، دربی 86
نظرات بینندگان