arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

برانکو: بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگینم/ اشتباهی که مرتکب شدیم به قیمت باخت‌مان تمام شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگینم که نتوانستیم آنها را با برد و قهرمانی‌مان خوشحال کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو: بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگینم/ اشتباهی که مرتکب شدیم به قیمت باخت‌مان تمام شدبرانکو ایونکوویچ پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 86، اظهار داشت: متأسفانه موفق نشدیم شادی مدنظر را به هواداران‌مان هدیه بدهیم. می‌دانم برای همه دربی چقدر مهم است، اما دربی همین است. یک اشتباه همه چیز را عوض می‌کند. به استقلال بابت برد تبریک می‌گویم، همین‌طور به بازیکنانم که در این فصل همه تلاش خود را کردند.

 

وی افزود: متأسفانه شرایط بازی طوری بود که شاید بدترین نیمه اول را ارائه کردیم. بازی را خوب کنترل نکردیم، بازی خوبی ارائه نکردیم، اما همان‌طور که گفتم فشار و استرس برد تأثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت. در نیمه دوم به شکل قابل توجهی بهتر بودیم و ابتکار عمل دست ما بود، مدام موقعیت ایجاد می‌شد، اما این موقعیت‌ها در شلوغی بود. طبیعی است وقتی 20 بازیکن در یک فضای کوچک متمرکز می‌شوند، سخت می‌شود توپی را گل کرد. تکرار می‌کنم بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگینم که نتوانستیم آنها را با برد و قهرمانی‌مان خوشحال کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش فقط ارسال از جناحین را در دستور کار داشت که تا قبل از حضور صادق محرمی هم این ارسال‌ها ناقص بود در حالی که بازیکنان استقلال هم توپ را به راحتی بر می‌گردانند، گفت: بله، دقیقاً دقت عمل کم بود. همان‌طور که گفتم به سختی می‌توان در جای شلوغ توپ را گل کرد. موقعیت زیاد بود، اما شلوغی زیادی به وجود آمده بود و توپ هم جای مناسبی ارسال نمی‌شد. متأسفانه بازی را باختیم و اشتباهی که همان نیمه اول مرتکب شدیم، به قیمت باخت‌مان تمام شد.

 

برانکو در خصوص اینکه تغییر بازیکن داد، اما تغییر تاکتیکی نداده بود که خط هافبک استقلال با این اشتباه تاکتیکی او هر کاری دلش را خواست انجام داد و پرسپولیس به اشتباه او باخت، اظهار داشت: من از انتقاد ناراحت نمی‌شوم. این حق شماست که تفسیر کنید و مواضع و نظرات‌تان را اعلام کنید. ما نتوانستیم توپ‌های‌مان را در نیمه اول به درستی پاس بدهیم و وقتی در نیمه دوم هم موقعیت از دست می‌دهیم، این‌طور می‌بازیم. ما تلاش کردیم با تعویض‌های‌مان شرایط را تغییر بدهیم و در نیمه دوم هم ابتکار عمل دست‌مان بود. خیلی سخت است در چنین شرایطی با فشردگی حریف، نتیجه را جبران کرد.

 

وی درباره واکنش به اظهارات شفر که گفته بود پرسپولیس بزن زیرش بازی کرد، گفت: متوجه نظر شفر نشدم! اگر انتظار داشتند گل بیشتری بزنند، شاید می‌خواستند ما نیمه فعال باشیم. آنها نیمه اول خوب بودند، اما ما در نیمه دوم کاملاً مسلط بودیم و فشار می‌آوردیم. وقتی یک اشتباه به قیمت شکست تمام می‌شود، همین است. آنها از اشتباه ما استفاده کرده و بردند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش در نیمه دوم پاس‌های بیشتری داد و بازی فعال‌تری نسبت به استقلال داشت و این نشان‌دهنده تغییر تاکتیک تیمش بود، اما به نظر می‌رسد استقلال نسبت به بازی‌های قبلی تغییر کرده بود و تیکی تاکا و مدل پرسپولیس بازی می‌کرد، تصریح کرد: من در مصاحبه قبلی‌ام هم گفتم که استقلال تیمی عالی دارد. حالا فرق دارد که آنها اکنون 16 امتیاز عقب‌تر از ما هستند. ما در طول فصل ثبات عالی از خودمان نشان دادیم و باخت بسیار کمی هم در طول لیگ داشتیم.

 

وی تصریح کرد: ما تیمی هستیم که تعداد زیادی ملی‌پوش دارد و استقلال هم همین‌طور از ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد. در این تیم مامه که تازه آمده یا حسینی، چشمی، شجاعیان که ملی‌پوش هستند، بازی می‌کنند. استقلال به راحتی خودش را به این نقطه از جدول نرسانده، اما دربی همیشه یک مسابقه خاص با روند خاص خودش است. انتظارات هم همیشه خاص است.

 
نظرات بینندگان