arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰

بیانیه القاعده خطاب احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران دیپلماتیك نوشت: شبكه تروریستی القاعده در پیامی به محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران خواستار پایان تئوری های وی درباره حوادث یازدهم سپتامبر شد.

القاعده خود را مسئوول مستقیم حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر می داند و این در حالی است كه رئیس جمهور در سخنرانی دو سال گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل خواستار نحقیقات درباره نقش سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریكا در این حوادث شده است.

در آخرین بیانیه منتشر شده توسط القاعده كه به زبان انگلیسی هم هست، تئوری انجام حملات یازده سپتامبر توسط دولت آمریكا مسخره عنوان شده است. در بیانیه القاعده پرسیده شده چرا ایران با وجود همه مدارك و اسناد و شواهد همچنان بر این باور (دخالت دولت آمریكا در یازدهم سپتامبر) تاكید می كند؟

القاعده در بیانیه خود می افزاید: القاعده به دلیل نفوذ خود در قلوب هزاران مسلمان برای ایران یك رقیب محسوب می شود و برای ایران چه كاری می تواند بهتر از بی اعتبار جلوه دادن حوادث یازدهم سپتامبر باشد.

بیانیه القاعده در ادامه به آخرین دستنوشته اسامه بن لادن رهبر القاعده پیش از ترور اشاره می كند كه در آن از اعضای القاعده خواسته هیچ وقت اجازه ندهند آمریكا در نظرشان بزرگ جلوه كند.

در پایان بیانیه القاعده نوشته شده: خطاب به محمود احمدی نژاد درباره یازدهم سپتامبر.
نظرات بینندگان