arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

بازجویی پلیس از نتانیاهو و همسرش در پرونده جدید فساد مالی

نیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش روز جمعه درخصوص پرونده فساد مالی از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس رژیم صهیونیستی از نتانیاهو و همسرش در پرونده جدید فساد مالی بازجویی کرد

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو در خصوص پرونده فساد مالی موسوم به «پرونده 4000» در منزلش در قدس توسط پلیس بازجویی شد.


به گزارش انتخاب؛  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده 4000 متهم است که میلیون ها دلار تسهیلات مالی به «شاؤول الویچ» مالک شرکت «بِیزِک» در مقابل حمایت رسانه ای پایگاه خبری «واللا» متعلق به این سرمایه دار صهیونیست از وی و همسرش اعطا کرده است.


بنابراین گزارش ساره نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نیز به همراه یک مسئول شرکت «بیزک» و یک مسئول سابق دولت و از نزدیکان نتانیاهو در مرکز پلیس بازجویی شدند.
بنیامین نتانیاهو علاوه بر پرونده «4000» در سه پرونده دیگر متهم به فساد مالی است.
پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.
نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.
پلیس رژیم صهیونیستی پیش تر به صورت رسمی از دادستان این رژیم خواست تا علیه بنیامین نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه و خیانت در امانت اعلام جرم کند.
مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.

نظرات بینندگان