arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

سرویس ویژه اوبر: مسیر خانه تا بیمارستان کوتاه‌تر می‌شود

شرکت اوبر قصد دارد با سیستم جدید خدمات بهداشتی ، برای حفظ سلامت بیماران سرویس های ویژه ارائه کرده و مسیر خانه تا بیمارستان را کوتاه تر کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسیر خانه تا بیمارستان به لطف اوبر کوتاهتر می شود

شرکت اوبر قصد دارد با سیستم جدید خدمات بهداشتی ، برای حفظ سلامت بیماران سرویس های ویژه ارائه کرده و مسیر خانه تا بیمارستان را کوتاه تر کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز ، سالانه 3.6 میلیون آمریکایی به علت فقدان حمل و نقل قابل اعتماد برای رفتن به مراکز معتبر پزشکی دچار مشکل می شوند .

این موضوعی است که تا 30 درصد از مردم ایالات متحده را درگیر خود کرده است .هیچ چیز برای یک بیمار سخت تر از این نیست که برای رسیدن به بیمارستان وسیله نقلیه مناسبی نداشته باشد . افزون بر این ها گاهی اجاره ماشین های اورژانس یا مجهز برای رفت و آمد بین مسیر خانه تا مراکز پزشکی بسیار گران قیمت خواهد بود ، بنابراین بسیاری از بیماران با مشکلات حمل و نقل دست و پنجه نرم می کنند.

با توجه به  همین مسائل نیز شرکت اوبر از دیروز یک سرویس جدید را با هدف کمک به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و دریافت کنندگان این خدمات به راه انداخته است .

به طور خلاصه، Uber Health  یک داشبورد دیجیتال برای متخصصین مراقبت های بهداشتی است که به آنها اجازه می دهد تا برای رسیدن به بیماران و ویزیت  های غیر فوری مبالغی بسیار پایین پرداخت کنند. مشابه با همین سرویس را سال گذشته شرکت لیفت به راه انداخته بود .

مسیر خانه تا بیمارستان به لطف اوبر کوتاهتر می شود

اوبر در پست وبلاگ خود  ضمن اشاره به این که سازمانها می توانند به راحتی آنچه را که در حال اتفاق است پیگیری کنند، نوشت ؛ داشبورد سلامت اوبر امکان  "ساده سازی صورتحساب، گزارش  و مدیریت" را  فراهم می کند.

امکانات اصلی این سرویس عبارتند از: برنامه ریزی سفر انعطاف پذیر برای بیماران، مراقبین و کارکنان، افزایش امکان اولویت بندی ، امکان رزرو سفر از چند ساعت تا حتی 30 روز . امکان برنامه ریزی قرار ملاقات بعدی بیمار ، امکان برنامه ریزی هر دو طرف  برای زمان و تاریخ  مراجعه پزشک .

مهم ترین بخش این برنامه این است که بیماران سالمند  نیازی به نصب  برنامه اوبر ندارند. این خبری خوب برای افرادی است که با اوبر نا آشنا هستند یا گوشی هوشمند ندارند. در هنگام راه اندازی این سیستم ، اطلاعیه های سواری از طریق پیام متنی به یک تلفن همراه  (حتی غیر هوشمند )ارسال می شود. افزون بر این ها ، اوبر می گوید این برنامه  قصد دارد گزینه هایی جایگزین مانند تماس های ثابت را نیز  راه اندازی کند.

اوبر امیدوار است که سرویس جدیدش بتواند به طور موثری در کارهای  روزمره پزشکی کمک کند، به ویژه هنگامی که برای کمک به افرادی که  نیاز فوری به درمان دارند .

نظرات بینندگان