arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

جنجال و فحاشی در تمرین پرسپولیس بعد از باخت دربی / ملی‌پوشان غایب بودند / برانکو به ربیع‌خواه، رسن و احمدزاده: سمت هواداران نروید / پیروانی به هواداران معترض: فحاشی کنید از استادیوم بیرون‌تان می‌کنیم +عکس

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اولین تمرین پس از شکست مقابل استقلال تهران را در شرایط عجیبی دنبال کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جنجال و فحاشی در تمرین پرسپولیس بعد از باخت دربی / ملی‌پوشان غایب بودند / برانکو به ربیع‌خواه، رسن و احمدزاده: سمت هوادارانن نروید / پیروانی: فحاشی کنید از استادیوم بیرون‌تان می‌کنیم +عکس

اولین تمرین پرسپولیس بعد از شکست مقابل استقلال در شرایط خاصی در حال پیگیری است.

به گزارش “ورزش سه»، تماشاگران عصبانی پرسپولیس بابت شکست در دربی هشتاد و شش مقابل استقلال با حضور روی سکوها هجمه انتقادی خود علیه بازیکنان را آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که شش بازیکن این تیم به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی در آن غایب هستند. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و علی علیپور شش بازیکنی هستند که در تمرین پک حاضر هستند و امروز در استادیوم شهید کاظمی غیبت دارند.

حسین ماهینی نیز دیگر غایب این تیم است که به دلیل بستری شدن دختر خردسالش در بیمارستان، در تمرین امروز غایب است.

جنجال و فحاشی در تمرین پرسپولیس بعد از باخت دربی / ملی‌پوشان غایب بودند / برانکو به ربیع‌خواه، رسن و احمدزاده: سمت هوادارانن نروید / پیروانی: فحاشی کنید از استادیوم بیرون‌تان می‌کنیم +عکس

در شرایطی که هواداران در ابتدای تمرین اجازه حضور روی سکوها را به دست نیاوردند شروع به تهدید کردند و مدعی شدند با ادامه این بی‌احترامی در دیدار برابر الوصل امارات در استادیوم حاضر نخواهند شد. در ادامه اجازه حضور حدود ۵۰۰ هوادار در سکوها صادر شد و آنها شروع به انتقاد و فحاشی به برخی بازیکنان کردند که برانکو به شاگردانش دستور داد در جمع آنها حاضر شوند و عذرخواهی کنند.

با این اقدام برانکو، هواداران با توجه به قهرمانی این تیم شروع به سر دادن شعار قهرمانی کردند اما بعد از لحظاتی بار دیگر دو دستگی و چند دستگی بین هواداران باعث فحاشی آنها شد که پیروانی نزد آنها رفت.

پیروانی که قصد آرام کردن هواداران خشمگین را داشت وقتی در این راه ناکام ماند از این جمع جدا شد و به سمت بازیکنان رفت.

در شرایطی که ربیع‌خواه، بشار رسن و فرشاد احمدزاده به عنوان سه بازیکن اصلی جدال با استقلال از دیگر بازیکنان جدا شده و تمرین ریکاوری را پشت سر می‌گذاشتند، برانکو به آنها دستور داد که سمت هواداران خشمگین نروند. این در حالی بود که در این لحظات بین پیروانی و هواداران بار دیگر به دلیل فحاشی به بازیکنان چالش بزرگی رخ‌ داد.

سرپرست پرسپولیس هواداران را تهدید کرد که در صورت ادامه فحاشی آنها را از استادیوم بیرون می‌کند! هواداران هم به او معترض شدند و گفتند در این صورت بهتر‌ است خودش پیراهن شماره ۱۲ را بر تن کند و تمام استادیوم را در بازی با الوصل پر‌ کند!

مدیر تیم پرسپولیس بعد از دقایقی صحبت با هواداران توانست آنها را آرام و همراه تیم کند. اشاره به این موضوع که تیم با تفکرات برانکو طی دو فصل اخیر به قهرمانی دست یافته و در دربی رفت نیز توانستند به برتری دست یابند و در این شرایط که تیم به حمایت نیاز دارد نباید حاشیه درست شود، هواداران را به تشویق واداشت و آنها بازیکنان را حمایت کردند.

نظرات بینندگان