arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

کاخ سفید: قرار نیست مک‌مستر جایی برود / ترامپ از عملکرد او راضی است

در پی گزارش ان‌بی‌سی مبنی بر احتمال عزل مشاور امنیت ملی آمریکا تا پایان ماه، سخنگوی کاخ سفید با رد این شایعات تاکید کرد ترامپ از عملکرد هربرت مک‌مستر رضایت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی گزارش ان‌بی‌سی مبنی بر احتمال عزل مشاور امنیت ملی آمریکا تا پایان ماه، سخنگوی کاخ سفید با رد این شایعات تاکید کرد ترامپ از عملکرد هربرت مک‌مستر رضایت دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید جمعه تاکید کرد که با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا صحبت کرده است. او "شایعات" مبنی بر اینکه هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا قرار است از دولت ترامپ خارج شود را رد کرد. ان‌بی‌سی پیشتر گزارش داده بود مک‌مستر تا پایان این ماه از کاخ سفید می‌رود.

سندرز گفت: ژنرال مک‌مستر قرار نیست جایی برود و رئیس‌جمهوری هم در دیدار با گروهی در دفتر کارشان این مساله را تایید کردند. ایشان گمان می‌کنند که مک‌مستر عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و از اینکه او در دولت است، خشنود هستند.

او همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه کاخ سفید گرفتار "آشوب" است را رد کرد. سندرز گفت: مهمترین مساله این است که اگر این را هرج و مرج بدانیم، گمان می‌کنم مردم آمریکا از این بابت خوشحال باشند چرا که ما اخیرا برزگترین کاهش بودجه تاریخ را تصویب کردیم. داعش در حال فرار است. ما در حال تقویت ارتش خود هستیم. ما در حال بازسازی سیستم قضایی هستیم. اقتصاد قدرتمندی داریم. اتفاقات مثبت بسیاری درون کشور افتاده است و همگی اینها تحت رهبری رئیس‌جمهور ترامپ است و قصد داریم سال آتی هم با رهبری ایشان به سمت دستیابی به اهداف بزرگ و عالی حرکت کنیم. اگر آنها دوست دارند نام آشوب و هرج و مرج را روی آن بگذارند، مشکلی نیست اما ما آن را موفقیت و سازندگی می‌دانیم و به راهمان ادامه می‌دهیم.

نظرات بینندگان