arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

واکنش فدراسیون کشتی به حمله عباس جدیدی

مردم عزیز ایران خود قضاوت ماجرای پیش آمده را به درستی انجام خواهند داد و ما نیز در مقام پاسخ به جناب آقای عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک و عضو سابق شورای شهر تهران به سه بیت شعر اکتفا می کنیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش فدراسیون کشتی به حمله عباس جدیدی

فدراسیون کشتی به انتقادات عباس جدیدی از استعفای رییس این فدراسیون واکنش نشان داد.

بعد از استعفای رسول خادم و حمایت اکثریت اهالی کشتی از رییس فدراسیون کشتی، عباس جدیدی مثل سال های اخیر به انتقاد از رفتار خادم پرداخت. این 2 کشتی گیر سابق که در انتخابات اخیر فدراسیون کشتی رقیب بودند، این روزها خیلی رابطه خوبی با هم ندارند.

 فدراسیون کشتی در بیانیه ای پاسخ اظهارات جدیدی را داده است:

 بسیار در شگفتیم که جناب آقای عباس جدیدی یکی از قهرمانان نامی کشتی ایران و جهان، در مورد مشکل پیش آمده در کشتی ایران به دلیل حضور نیافتن مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس و ابعاد بین المللی آن و اطلاع رسانی رئیس فدراسیون کشتی به عنوان مرجع اصلی ارتباط با اتحادیه جهانی کشتی را گمراه کردن مردم و انحراف اذهان عمومی تفسیر می کنند. یا اینکه دیپلماسی فدراسیون کشتی در این زمینه را کوته فکری خوانده، حضور نیافتن نمایندگان کشورمان را اشتباه کمیته فنی و حضور جمعی از مدال آوران المپیک و جهان این رشته در فدراسیون کشتی را به پارک پیرمردها تشبیه کرده اند.

 

 در هرحال مردم عزیز ایران خود قضاوت ماجرای پیش آمده را به درستی انجام خواهند داد و ما نیز در مقام پاسخ به جناب آقای عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک و عضو سابق شورای شهر تهران به سه بیت زیر اکتفاء می کنیم:

 ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم... جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

 عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است... کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

 رقم مغلطه بر دفتر دانش نزنیم... سر حق بر ورق شعبده ملحق نکنیم

نظرات بینندگان