arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

الاخباريه: تروريست‌ها در غوطه شرقی مدعی حمله شيميايی توسط ارتش سوریه شدند

شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه با قطع برنامه هاي خود در خبري فوري اعلام کرد ؛ برخي رسانه هاي شريک در کشتار سوريها از کمتر از يک ساعت پيش اخباري ادعايي را در خصوص حمله شيمیايي با گاز سمي کلر به شهرهاي حموريا و بيت سوا در غوطه شرقي منتشر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه با قطع برنامه هاي خود در خبري فوري اعلام کرد ؛ برخي رسانه هاي شريک در کشتار سوريها از کمتر از يک ساعت پيش اخباري ادعايي را در خصوص حمله شيمیايي با گاز سمي کلر به شهرهاي حموريا و بيت سوا در غوطه شرقي منتشر و ادعا کردند ارتش عربي سوريه اين اقدام را انجام داده است. اين اقدام در نمايشي جديد در چارچوب سناريوهاي شيميايي صورت مي گيرد و در صورت دريافت اطلاعات بيشتر آن را به اطلاع شما خواهيم رساند.

الاخباريه سوريه افزود اين سناريو نشان دهنده فروپاشي گروههاي تروريستي است و همزمان با پيشروي ارتش سوريه در غوطه شرقي و با هدف حفاظت از تروريستها صورت مي گيرد. شکست کشورهاي حامي تروريستها در حمايت از ابزارهاي خود در غوطه شرقي موجب شد به اين نمايش شيميايي که در گذشته نيز بارها از آن استفاده کرده اند روي بياورند. يکي از دلايل دروغ بودن ادعاهاي آنها اين است که آنها هر بار قربانيان را کودکان و غيرنظاميان عنوان مي کنند و تاکنون حتي يک تروريست هم قرباني نشده است.تروريستها از غيرنظاميان به عنوان گروگان و سپر انساني استفاده مي کنند و اجازه خروج امن را که دولت سوريه براي هفتمين روز براي آنها تامين کرده است نمي دهند.

برچسب ها: غوطه شرقی
نظرات بینندگان