arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰

«جاده ولايت» در مشهد کليد خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ساخت مجموعه تلویزیونی «جاده ولایت» در مشهد کلید خورد. این مجموعه برای پخش در شبکه اول سیما با بودجه ای 10میلیارد تومانی کلید خورد.

مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت : در نشستی که با «جمال شورجه» و «روح الله برادری» از تهیه کنندگان سینما داشتیم زمینه تهیه سریالی با موضوع جاده ولایت فراهم شد و از یک هفته پیش فعالیت های مطالعاتی و نوشتن فیلمنامه آن آغاز شده است. محمد ضرابی افزود : این مجموعه تلویزیونی در40 قسمت50 دقیقه ای یا 50 قسمت 40 دقیقه ای آماده و پیش بینی می شود حدود پنج سال ساخت و تولید آن زمان ببرد. وی اضافه کرد : داستان این فیلم در هشت منزل مسیر امام رضا(ع) شکل می گیرد و شهریار بحرانی وظیفه فیلم نامه نویسی این مجموعه را به عهده گرفته است . مراحل مطالعه این طرح نیز به مدت یک سال در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی انجام می شود .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
علی اصغر سالاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
0
بسمه تعالی
سلام علیکم
احتراماً : مطالعه کتابخانه ای ومیدانی جاده ولایت از حدود 11 سال قبل توسط گروه پژوهشی جاده ولایت به سرپرستی اینجانب آغاز شد ودر این مدت حدود 3500 کیلومتر از مدینه تا مرو مورد بررسی قرار گرفته وبرای تثبیت آن نظر علماودانشمندان کسب شده و طرح در تاریخ 23/ 10/ 83 به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برده شده ودر 8/8/88 13توفیق کسب نشان رضوی در کشور را از ریاست محترم جمهوری به دست آورده و نتیجه مطالعات تحت نام راه ولایت توسط معاونت سینمائی وزارت ارشاد به چاپ رسیده و حداقل 20 نمایشگاه در سراسر کشور برگزار شده و نمایشگاه دائمی آن در کتابخانه گوهرشاد می باشد و نقشه ها در سایت www.shamstoos.ir در اختیار عموم قراردارد. این گروه آمادگی هرگونه همکاری در جهت پیشبرد طرح را دارد.
(در صورت نیاز به تأییدیه ها اعلام تا ارسال شود.)
علی اصغرسالاری
علی اصغر سالاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
بسمه تعالی
توفیق نصیب شد، در دهه مبارک کرامت، از ابتدای ذیقعده تا یازدهم آن ماه مبارک ( ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا ولادت ولینعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا(ع)) که در سراسر کشور جشن ولادت برپا می باشد به همراه سایر پژوهشگران در برگزاری ششمین همایش جاده ولایت شرکت نمائیم.
همچنین به دعوت مسئولین شهرستان ابرکوه در تاریخ 17 آبان 90 که همه ساله شبه کاروان آقا علی ابن موسی الرضا(ع) راتحت عنوان ورود کاروان به این خطه نمادین سامان می دهند، شرکت کردیم و از سایرقدمگاههای استان یزد بازدید داشتیم و جهت اجرائی شدن جاده ولایت واحیای میراث کهن طبق دستور کمیسیون مجلس شورای اسلامی راهنمائیهای لازم را بعمل آوردیم.
با امید به توفیق خدمتی شایسته مقام والای ولایت
گروه پژوهشی جاده ولایت
علی اصغر سالاری
نظرات بینندگان