arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

30 سریال فاخر در دست ساخت

خبرگزاری میزان- بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز صدا و سیما در حال تولید است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون امور استان های رسانه ملی امروز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان با تشریح عملکرد مراکز استانی صدا و سیما در سال 96 گفت : بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز استانی رسانه ملی در دست تولید است.

 

دکتر علی دارابی با تشریح اولویت های مراکز صدا و سیما در سال 97 گفت : امسال نخستین سال اجرای برنامه 5 ساله صدا و سیما در دوره ریاست جدید سازمان است که مراکز صدا و سیما در اجرای این برنامه نقش مهم و اساسی دارند.

 

وی همچنین به ویژه برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت : در سال 97 در صدد تولید و پخش برنامه های فاخر با رویکرد گرامیداشت و تبیین دستاوردهای انقلاب در 40 سال گذشته هستیم.

 

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در ادامه از برگزاری جشنواره های مختلف در سال 97 هم خبرداد و گفت : نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در همدان ، بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در چهار محال و بختیاری از جمله برنامه هاییست که فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات فاخر مراکز استان هاست.

 

دکتر علی دارابی با اشاره به 24 ساعته شدن شبکه های تلویزیونی و رادیویی در  استان های کشور گفت : این کار ظرفیت مناسبی برای کار و تولید برنامه های بیشتر با محتوای کیفی مطلوب فراهم می کند.

 

وی از برنامه های صدا و سیما برای ارتقای رادیو نما هم خبرداد و گفت : در سال 95 و 96 همه ی رادیوهای مراکز تبدیل به رادیونما شدند که قرار است در سال آینده گام جدی تری برای ارتقای رادیویی برداشته شود.

 

معاون امور استان های رسانه ملی خاطر نشان کرد : پرداختن به موضاعات نظیرآسیب های اجتماعی ، مسائل خانواده ، اوقات فراغت و جوانان از  اولویت های برنامه سازی در مراکز استان های صدا و سیما در سال 97 است.

 

علی دارابی در پایان با بیان اینکه مراکز استانی صدا و سیما در خط مقدم رسانه ملی هستند گفت : امیدوارم سال 97 سال درخشش و سال طلایی برای مراکز استانی رسانه ملی باشد.

 

انتهای پیام/

 
نظرات بینندگان