arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

فیلمبرداری كي‌روش با موبايل از تماشاگران بازی تیم ملی والیبال!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور بيش از بيست هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي در روزي كه واليبال ايران يكي از به يادماندني‌ترين روزهايش را پشت سر گذاشت از حاشيه‌هاي مهم فينال شانزدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا بود.

به گزارش انتخاب به نقل از ايسنا، ماموران ورزشگاه آزادي از ساعت ۱۶ از ورود تمام خودروها و حتي خودروهاي خبرنگاران و مسئولان برزگراري جلوگيري مي كردند.

در حالي كه تعداد بسيار زيادي تماشاگر بيرون از سالن حضور داشتند، هنگام خروج چند خودرو مسئولان حراست به ناچار يكي از درها را باز كردند و مردم با باز شدن در به سمت ورزشگاه هجوم آوردند كه مسئولان به دليل ازدحام بيش از حد نتوانستند مانع ورود مردم شوند.

مقابل درب ورودي سالن، مردم از مسئولان برگزاري خواهش مي كردند بتوانند موقتاً از در ورودي عبور كنند. اصرار زياد مردم براي ورود به ورزشگاه و خصوصا گريه چند تماشاگر زن صحنه جالبي را رقم زد.

به دليل وضعيت غير عادي در سالن، بنا به تصميم مسوولان برگزاري مسابقات نشست مطبوعاتي ديدار استراليا و كره‌جنوبي برگزار نشد.

در رديف پاييني، تماشاگران چيني با قرار گرفتن در پشت جايگاه پرچم كشورشان را آويزان كردند.

صداي تماشاگران حاضر در ورزشگاه به قدري زياد بود كه گوينده سالن براي معرفي بازيكنان مجبور بود، فرياد بكشد.

كارلوس كي‌روش سرمربي تيم فوتبال ايران به همراه دستيارانش در VIP حضور داشتند. كي‌روش، گاسپار، سيموئز و نمازي به محض ورود به سالن با تعجب به ۲۰ هزار هوادار ايراني نگاه كردند. آنها به قدري شگفت‌زده شده بودند كه با تلفن همراه‌ خود از حضور اين تعداد تماشاگر براي يك بازي واليبال تصويربرداري كردند.

در ست اول تعدادي از تماشاگران به چشمان بازيكنان چيني ليزر مي‌زدند كه گوينده سالن چند بار از آنها خواست كه اين كار را متوقف كنند.
نظرات بینندگان