arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

فرار مردم از زادگاه قذافي ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با ادامه درگیریها در سرت زادگاه قذافی بین نیروهای انقلابی و نیروهای وفادار به قذافی ساکنان این شهر از هر فرصتی برای فرار از شهر استفاده می کنند.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، انقلابیون برای مشخص شدن اینکه چه کسانی از شهر سرت خارج شده اند مشخصات افراد را مورد بررسی قرار می دهند.

انقلابیون از رانندگان کارت خودرو را می خواهند تامطمئن شوند خودرو سرقتی نیست و علاوه بر این به این افراد که به مصراته یا طرابلس می روند برگ هویت داده می شود تا انها دوباره مورد بازرسی قرار نگیرند.

تاکنون طرفداران قذافی در سرت در برابر حملات انقلابیون به شدت مقاومت کرده اند. انقلابیون می گویند تلاش انها گشودن یک دالان برای فرار غیرنظامیان از شهر سرت است.

از سوی دیگر یک هیات از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا به سرکردگی جان مک کین برای ملاقات با مقامات شورای ملی انتقالی روز گذشته وارد طرابلس شد از زمان سقوط قذافی این هیات بلندپایه ترین هیات امریکایی است که از لیبی دیدن می کند. شورای ملی انتقالی لیبی برای اداره کشور نقشه راهی تهیه کرده است که در ان قانون اساسی جدید و انتخابات در نظر گرفته شده است اما ادامه درگیریها در سرت مانع اجرای طرح شورای ملی انتقالی است.
نظرات بینندگان