arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

ترافیک بود؛ قالیباف با موتور رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار تهران برای حضور به موقع در مراسم بزرگداشت 7 مهر "روز آتش نشان" و اهدای نشان شجاعت و لوح به برخی از آتش نشانان که شب گذشته در برج میلاد برگزار شد، با موتورسیکلت به محل مراسم رفت.

در مراسم بزرگداشت روز آتش نشان که بیش از یک هزار600 آتش نشان و نیز ده ها آتش نشان داوطلب زن و مرد شرکت داشتند برای اولین بار از خدمات مدیران عامل سازمان آتش نشانی در طول 30 سال گذشته، تجلیل شد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و نیز هفتم مهر روز آتش نشان گفت: تقارن این دو مناسبت آنهم در آغاز مهر ماه که آغازگر تعلیم و تربیت است معناداربوده وآن رابطه بین خدمت و تلاش ایثارگرانه و مجاهدت از جنس دفاع مقدس است.

وی با اشاره به حضور هرساله خود در جمع آتش نشانان در روز آتش نشانی، یادآور شد: من اولین باری که وارد شهرداری شدم به علت تغییر فضای کارم از نیروی انتظامی به این مجموعه شهری، احساس بیگانگی می کردم که اتفاقا با روز آتش نشان مصادف شده بود.

قالیباف افزود: علاقه ام به آتش نشانان باعث شد که به رغم مشغله زیاد به هر طریق ممکن دراین مراسم حضور پیدا کنم و با توجه به وقت کم و وجود ترافیک سنگین در مسیر، بناچار با موتورسیکلت خودم را به مراسم رساندم تادر جمع شما آتش نشانان عزیز باشم.

قالیباف با اشاره به ماندگاری دفاع مقدس در تاریخ، خاطر نشان کرد: در آن دورانی که آمریکا و شوروی وبه نوعی همه کشورها در پشت سر صدام بوده و از همه جهت از نیروی انسانی گرفته تا بهترین و جدیدترین تجهیزات جنگی از او حمایت می کردند این جمهوری اسلامی بود که با شعار نه شرقی و نه غربی آنهم با کمترین تجربه و امکانات ایستادگی کرد وبا عزت و سربلندی پیروزشد.

وی رمز پیروزی وموفقیت را اعتقاد به خدا، اخلاص درکار ذکر کرد و افزود: بیاییم باور کنیم که تنها نیروی انسانی، پول، مدیریت و تلاش وسعی به تنهایی مارا به هدف نخواهد رساند و آنچه که در این امر مهم است، فقط و فقط اخلاص درکاری است که انجام می دهیم.

شهردار تهران افزود: بیاییم با تمام وجود و ذهن درانجام کارهایمان جزبه خدا، به چیز دیگری فکر نکنیم البته این به آن معنا نیست که از عقل و تجارب دیگران استفاده نکنیم ولی کافی است خالصانه آن را انجام دهیم آن وقت خیر و برکت را در زندگی می بینیم.

شهردار تهران روحیه ایثارگری را از ویژگی های آتش نشانان اعلام کرد و گفت: شهادت تنها به دوران دفاع مقدس تعلق ندارد بلکه در تمام شرایط و حتی در راه تربیت کودکان و افراد هم جاری و ساری است.

او تاکید کرد: چون کار آتش نشانان به نحوی است که همیشه در معرض خطر است بنابراین این مقوله همواره با این کار مانوس است البته این در شرایطی است که کارها و خدمات در راه خدا وخلق خدا باشد.

به گزارش مهر، دکتر کلخورانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز طی سخنانی در جمع آتش نشانان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفتم مهر روز آتش نشان گفت: مصادف شدن این دو مناسبت بهانه خوبی است برای ذکر تشابهات آن در شرایط صلح و شرایطی از نوع جان فشانی ها.

وی همچنین با اشاره به حضور مدیران عامل سابق آتش نشانی تهران دراین مراسم، تصریح کرد: آنچه باعث رضایت مندی حداکثری از تلاش های آتش نشانی شده است نتیجه کارها و زحمات این مدیران شایسته است که در طول سال های گذشته صورت پذیرفته و پایه ریزی شده و امروز شهروندان از آن بهره مند می شوند.

دکتر کلخورانی همچنین یادآور شد: وجود نیروی انسانی تلاشگرو ازجان گذشته، افزایش ایستگاه ها، تجهیز آتش نشانی به پیشرفته ترین و جدید ترین امکانات روز، ارتقای سطح آموزش مشخصه های مدیریت های گذشته سازمان است که امکان آن میسر نبود مگر تلاش و زحمات این مدیران که توانستند این امانت را ضمن حفظ آن، ارتقا دهند.

سیدرضا خوشزاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران نیز در آغاز این مراسم، طی گزارشی عملکرد این سازمان در سال های اخیرو چند ماهه حضورش در مجموعه آتش نشانی را بیان کرد و گفت: در طول 6 سال گذشته 22 ایستگاه جدید در تهران احداث و تعداد 18 ایستگاه هم بازسازی و نوسازی شده است.

وی افزود: تعداد خودروهای عملیاتی آتش نشانی 76 درصد رشد داشته و نیروی انسانی ان نیز از 2669 نفر به 4264 نفر بالغ شده است.

او همچنین با اشاره به برنامه های سازمان در آینده، اظهار داشت: مهم ترین هدف مان برای بالابردن سطح ایمنی جامعه، اجرای طرح ایستگاه محوری به صورت سیستمی است که باید در سطح سازمان نهادینه شود.

وی استمرارساخت ایستگاه تا رسیدن به 120 ایستگاه آتش نشانی در تهران را از دیگر برنامه های این سازمان بیان کرد و گفت: 2 ایستگاه تا پایان امسال و 11 ایستگاه دیگر هم تا پایان سال 91 ساخته می شود که اگر زمین های مورد نیاز تامین شود امکان دارد تا آخر سال آینده، هدف رسیدن به 120 ایستگاه تحقق یابد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ياسر (SUZUKI 1000)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
0
1
كلاه كاسكت سرش بوده ؟
موتورش بيمه داشته يا نه ؟
پلاك جديد بوده يا قديمي ؟
از پياده رو كه نرفته ايشالله ؟
چراغ قرمز رو كه رد نكرده ؟
لايي چي ؟ نكشيده ؟

سويچ /كارت موتور / گواهينامه /
بايد اعمال قانون بشي (پاركينگ)
عوارض شهرداري
هزينه كفي و حمل موتور به پاركينگ
هزينه پاركينگ
فيش بانكي
عدم خلافي
و ...
نظرات بینندگان