arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
با 126 رای موافق و 124 رای مخالف

«ربیعی» ماند؛ با آراء شکننده

در جریان رای گیری، ابتدا نتیجه آراء 125 رای موافق به 124 رای مخالف اعلام شد و براساس آن ربیعی رای اعتماد گرفت؛ اما لحظاتی بعد با اعتراض برخی نمایندگان، شمارش آراء انجام شد . لحظاتی بعد و پس از شمارش مجدد آراء، 125 رای موافق به 125 رای مخالف اعلام شد و با اعلام نظر از نمایندگان، رای گیری مجدد انجام شد که پس از رای گیری ، علی ربیعی با 126 موافق، 124 مخالف، 2 ممتنع و یک رای باطله ، همچنان وزیر ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ربیعی با رای در وزارت کار ابقا شد

استیضاح علی ربیعی با 126 موافق، 124 مخالف، 2 ممتنع و یک رای باطله رای نیاورد و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سمت خود ابقا شد.

به گزارش «انتخاب»، در جریان رای گیری، ابتدا نتیجه آراء 125 رای موافق به 124 رای مخالف اعلام شد و براساس آن ربیعی رای اعتماد گرفت؛ اما لحظاتی بعد با اعتراض برخی نمایندگان، شمارش آراء انجام شد . لحظاتی بعد و پس از شمارش مجدد آراء، 125 رای موافق به 125 رای مخالف اعلام شد و با اعلام نظر از نمایندگان، رای گیری مجدد انجام شد که پس از رای گیری ، علی ربیعی با 126 موافق، 124 مخالف، 2 ممتنع و یک رای باطله ، همچنان وزیر ماند.

در جریان استیضاح ربیعی، مباحث متعدد و جنجال برانگیزی مطرح شد. در این بین، موافقان استیضاح و ربیعی، هریک طرف مقابل را به لابی گری و باج خواهی متهم کردند.

جلسه امروز در چند مقطع به ویژه دفاعیات آخر ربیعی به جنجال کشیده شد. به ویژه در لحظاتی که ربیعی یکی از نمایندگان را به ایجاد کمپین «نه به ربیعی» متهم کرده بود، نمایندگان با تذکرات بلند، خواستار اعلام نام او شدند اما ربیعی نام او را اعلام نکرد.

برچسب ها: ربیعی ، استیضاح
نظرات بینندگان