arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
اینترنت 5G با قابلیت اتصال خودکار

هدیه ارزشمند کره جنوبی به کاربران

کره جنوبی در تلاش است تا از جدیدترین تکنولوژِی مبتنی بر اتصال 5G  رونمایی کند. با کمک این فناوری فرمان اتصال خودکار به وای فای امکان پذیر است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کره جنوبی در تلاش است تا از جدیدترین تکنولوژِی مبتنی بر اتصال 5G  رونمایی کند. با کمک این فناوری فرمان اتصال خودکار به وای فای امکان پذیر است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت، اینترنت هوشمند و پر سرعت 5G  این امکان را در اختیار کاربران می گذارد که به صورت خودکار به وای فای متصل شوند.

موسسه تحقیقات الکترونیک و ارتباطات کره جنوبی (ETRI) این تکنولوژی را بر اساس شبکه اصلی اینترنت محلی به گونه ای توسعه داده که شبکه  5G  به طور خودکار کاربران را به سمت وای فای هدایت کند.

این موسسه که توسط دولت حمایت می شود، اعلام کرده است که 30 پتنت محلی و جهانی را در فناوری اصلی خود  که امکان دسترسی به فرماندهی و تغییر مسیر را فراهم می کند، ثبت کرده است.

در حال حاضر، شبکه های  ,4G  3G  شبکه ثابت به شکل جداگانه اداره می شوند و کاربران تعیین می کنند که کدام شبکه را استفاده خواهند کرد. این قابلیت ، معمولا به شکل تنظیم خودکار در گوشی های هوشمند استفاده می شود.تا کنون این محدودیت باعث می شد کاربران هنگام تماشای فیلم از طریق LTE با مشکلاتی مواجه باشند .

اما فناوری ETRI به طور خودکاربه هدایت ترافیک را از 5G  به Wi-Fi یا برعکس، بسته به ترافیک و کیفیت سرویس و دسترسی  کاربران می پردازد . افزون بر این ها،  ترافیک بین سرویس ها را برای حفظ سرعت بهینه پخش می کند.

به عبارتی دقیق تر تکنولوژی ETRI شامل سیستمی  است که نقطه دسترسی بهینه را به طور خودکار انتخاب می کند و سوئیچینگ، که یک جریان اطلاعات خاص را به یک نقطه دسترسی خاص مجددا تنظیم می کند، بهبود می بخشد.

کره جنوبی در ماه ژوئن سال جاری برای حراج طیف  5G آماده می شود و قصد دارد تا سال آینده این شبکه را تجاری سازی کند.

نظرات بینندگان