arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

والورده: مسی همه چیز را آسان می کند

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی قاطع برابر چلسی به ستایش از عملکرد شاگردانش به ویژه مسی و دمبله پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از چلسی پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا به جمع 8 تیم راه پیدا کند. ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته صعود به دور بعد دانست.



او گفت: می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. چلسی تیم بزرگی است اما مسی همه چیز را برای ما آسان می کند. من در تیم بزرگی مربیگری می‌کنم و بسیار خوشحال هستم.



والورده ادامه داد: دیدار برگشت همه بسیار شبیه به دیدار رفت بود. هر دو تیم نهایت تلاش خود را به کار بردند. درست است که ما با سه گل به پیروزی رسیدیم اما چلسی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و چند فرصت خوب را روی دروازه ما خلق کرد. عملکرد خوب در خط دفاعی باعث شد تا برنده بازی شویم.



سرمربی بارسلونا به ستایش از عثمان دمبله پرداخت و گفت: او به خوبی نقش خود را به در بازی اجرا کرد. مارکوس آلونسو و ویکتور موزس دو بازیکن چلسی شب خوبی را پشت سر گذاشتند اما دمبله هم بسیار خوب ظاهر شد.



والورده درباره مسی گفت: حضور مسی در میدان خیال ما را راحت می‌کند. او همواره خوب است. مسی همیشه سرنوشت ساز است. او همواره به فوتبال فکر می کند و چیزی غیر از آن ذهم او را درگیر نمی‌کند.



والورده درباره واکنش هوادارن تیمش به آندره گومز گفت: خوشحالم که از این بازیکن حمایت شد. گومز بازیکن بسیار تاکتیکی است و بارسلونا به چنین بازیکنانی نیاز دارد.



سرمربی آبی اناری ها در پایان سخنان خود درباره این سوال که دوست دارد با چه تیمی در مرحله بعد بازی کند، گفت: فعلا به چنین چیزی فکر نمی کنم.



انتهای پیام

نظرات بینندگان