arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

تدوین معماری جدید پلیس با کاربست های پژوهش محور

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تدوین معماری جدید پلیس با کاربست های آینده پژوهانه را از اهداف بلند مدت نیروی انتظامی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار احمد رضا رادان در نشست هم اندیشی اساتید و اندیشمندان استان هرمزگان گفت: در جلسات هم اندیشی مرکز مطالعات راهبردی ناجا از خیل عظیمی از اندیشمندان وصاحب نظران در حوزه های ماموریتی پلیس و آینده پژوهانه استفاده می شود و تدوین کاربست های جدید از اهداف نیروی انتظامی در این زمینه است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تصریح کرد: از مدتها قبل کارویژه هایی تخصصی در مرکز مطالعات راهبردی برای پیشبرد با کیفیت تر عملکرد ناجا تعریف شده که کار آن معماری پلیس آینده است و بر اساس ماموریت‌ها، وظایف، راهکارها و راهبردهای آموزشی، جذب نیروها و سایر حوزه ها در ساختار انتظامی کنونی در حال شکل گیری و قابل تعریف است.

وی ادامه داد: در تدوین سند راهبردی آینده پلیس،توصیف و ترویج وضع موجود با نگاه به آینده برای تدوین نگاه جامع و مسئولانه اقدام شده و در آینده نزدیک شاهد ارائه و پیاده سازی آن خواهیم بود.

سردار رادان با تاکید بر لزوم ارائه برنامه و تدوین نقشه راه برای سازمان های پویا از جمله پلیس، اظهار داشت: هفت نقشه تعریف شده در وضع موجود همچون بحث محیط، کارکردهای عملکرد پلیسی، کیفیت تعامل، وظایف و... که در آرایه های پژوهشی ما همچون واحدهای پشتیبانی و ماموریتی ناجا شکل گرفته، در حال تدوین است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا افزود: برای ترسیم اهداف آینده پژوهانه در نهایت می بایست  253نقشه برای وضع موجود ترسیم شود و این طرح ها به حول و قوه الهی نهایتا در سطح ناجا به مرحله اجرا گذاشته شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان