arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

با رضا صادقی از خوانندگی تا بازیگری/ ۱۱ماه تلویزیون را از خانه بیرون بردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
24 آنلاین گزارش داد:

من بدعتی در این سرزمین گذاشتم که حتی اگر فردا هم از این دنیا بروم هیچکس نمی تواند نگوید: «مشکی رنگ عشقه». این صرفا یک حرف تبلیغاتی نبود، با این حرف می خواستم این را بگویم اگر هر چیزی را گفتند بد است سریع نپذیریم، اول فکر کنیم و بعد بگوییم بد است. ضا صادقی خواننده محبوب نسل جوان که چندی پیش به خاطر گلایه‌هایش از برنامه «خنده‌بازار» در بورس خبرها قرار گرفت، در گفتگوی مفصلی از فضاهای دیگری همچون سبک زندگی، مطالعه، بازیگری و فیلمی که در آن بازی می‌کند، گفته است.

صادقی اگرچه ساخت فیلم «بی خداحافظی» را درباره شخصیت خودش نمی‌داند اما می‌گوید: «بی خداحافظی» در مورد زندگی من نیست و فقط گوشه هایی از زندگی من در آن وجود دارد.

* جبران خلیل جبران نوعی گستاخی عاشقانه دارد که آن را دوست دارم. یک گستاخی عاشقانه ای که درد و رنج نیست اما گنج هم نیست؛ حرف های عاشقانه ساده ای است که ما یادمان می رود. نوشته های او یک تفکر ادبی است که احساس می کنید چقدر او را می شناسید و می دانید اما گفته نمی شود. این نویسنده من را با شاعری عرب به نام «نزار قبانی» آشنا کرد که خیلی در مورد زن ها درست می نوشت. من هم از آنجایی که مدافع حقوق زنان هستم، به او و اشعارش علاقه مند شدم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
1
یعنی عاششششششششقتم:
دوست دارم مرتضی از اردبیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
0
0
عالی خوب
نظرات بینندگان