arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

کروش: مجیدی یک نمونه فوق العاده بود که رفت/ می خواهیم بحرین را ببریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارلوس کروش در گفت و گویی با سایت فدراسیون فوتبال از بازی بحرین سخن گفت.

کارلوس کروش روز شنبه   به برخی سوال های فوتبال ملی پاسخ گفت. او درباره اردوی جدید که از روز دهم مهرماه تشکیل می شود، گفت: پس از برگزاری چند مرحله اردو و آنالیز مسابقات، تیمها و بازیکنان اکنون به تداومی در سیستم تاکتیکی دست یافته ایم و خوشبختانه چون بازیکنان، مصدومیتی نداشتند، توانستیم شالوده قبلی تیم را حفظ کنیم.


او با تاکید بر اینکه تیم ملی خانه ای با درهای بسته نیست، افزود: به همین علت هربار چهره های جدیدی به تیم وارد می شوند و من از این جهت خوشحالم و اکنون با همکاری فدراسیون در تلاش هستیم تا بتوانیم اشکان دژآگه را نیز به اردو بیاوریم. البته برنامه ما این بود که اردو را از روز شنبه تشکیل دهیم اما بدلیل برنامه مسابقات لیگ میسر نشد. من دوست دارم که کلیه بازیکنان، کادر فنی و هواداران تمرکز کاملی روی بازی بعدی تیم ملی داشته باشند و مسوولیت ما در این برهه، آماده سازی تیم برای بازی با بحرین است.


کروش در پاسخ به سوالی درباره اهمیت بازی با بحرین گفت: ما می دانیم که بازی بسیار مهم و حساسی را پیش رو داریم. باید بتوانیم از شرایط بازی خانگی استفاده کنیم و سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم، ضمن اینکه به دلیل مسایلی که همه می دانند باید در این بازی پیروز شویم. ما نباید هرگز فراموش کنیم که در مقدماتی جام جهانی قبلی تیم بحرین فاصله کمی تا صعود داشت و در مرحله پلی آف مغلوب نیوزلند شد و از صعود بازماند.


او ادامه داد: بحرین تیمی با تجربه با بازیکنان باکیفیت دارد. ما برنامه های آماده سازی آنها را از ابتدای مرحله سوم مسابقات مقدماتی دنبال کردیم و نکته ای که شاید خیلی از مردم و حتی رسانه ها ندانند این است که آنها برای دیدار با ما کار را با جدیت دنبال می کنند و تا روز بازی با ما، سه هفته در اردو هستند. به هرحال کار بزرگی پیش روی ما قرار دارد و من در این جهت به بازیکنانم و همچنین هواداران اطمینان کامل دارم و مطمین هستم تا 19 مهر، کاملا آماده این دیدار خواهیم بود و نتیجه ای را که لازم داریم و آن هم کسب سه امتیاز است، خواهیم گرفت.


سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره فهرست جدید تیم ملی گفت: بازیکنان ما از کیفیت، بلوغ کامل و تجربه کافی برای بازی مقابل چنین تیم هایی برخوردارند و هواداران نیز باید بدانند که اینجا جایی است که ما باید نتیجه بگیریم و هر سه امتیاز را کسب کنیم. این بازی جای برداشت است نه کاشت. اکنون زمان نتیجه دادن تمام کارهایی است که ما در چند وقت اخیر و اردوهای گوناگون انجام داده ایم. ما اکنون بازیکنان جوان خوبی در تیم داریم که خون تازه ای در رگهای تیم ملی هستند و زمانی که در کنار تجربه قرار می گیرد، آن نتیجه و تداومی را که در سطح کیفی بازی تیم ملی مدنظر مااست، به ما می دهد.


از کروش درباره کناره گیری فرهاد مجیدی سوال شد که او در پاسخ گفت: همانگونه که قبلا گفتم این تصمیم خود مجیدی بود و ما به آن احترام گذاشتیم و برای او در ادامه زندگی و کار بازیگری در باشگاه بهترین ها را آرزو می کنم اما اکنون زمان نگاه کردن به آینده است. فوتبال همیشه اینگونه بوده، در ازای هر بازیکنی که دوران بازیگریش به پایان می رسد، 10 بازیکن دیگر متولد می شوند. این رسم زندگی است. مجیدی یک نمونه فوق العاده از بازیکنی است که نشان می دهد چگونه می توان خود را آماده نگه داشت. در هیچ کجای دنیا کار راحتی نیست که بازیکنی را جایگزین بازیکنی با کیفیت بازی مجیدی کنید و این وظیفه مربیان و مسوولان است که در حین برگزاری بازیها، مسئولیت دارند برای آینده هم بازیکن بسازند زیرا بزودی زمان خداحافظی فرامی رسد و این طبیعی است اما چیزی که طبیعی نیست آن است که مربیان و مسئولان فوتبال به فکر بازیکن سازی و آینده فوتبال نباشند.


کروش در پایان گفت: من همچنین ازطرف تیم ملی از حمایت سازمان لیگ، مربیان و مدیران باشگاهها از تیم ملی تشکر و قدردانی می کنم و اطمینان دارم با این حمایت ها دست در دست هم می توانیم به پیشرفت تیم خودمان و پیروزی آن کمک کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
می بینید چطور از بازیکنی که فقط یک بازی در تیمش کرده تعریف میکند ؟ این درس است برای ما
نظرات بینندگان