arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰

جلسه مشترک وزیر اقتصاد و هیات مدیره بانک ملی

با حضور سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، جلسه هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
با حضور سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، جلسه هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

در این جلسه که اصغر ابوالحسنی معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز حضور داشت،  حسینی با اشاره به حوزه های مختلف فعالیت بانک ملی ایران ابراز داشت: بانک ملی ایران بزرگترین بانک کشور است  و هیات مدیره بانک نیز مدیر بانک هستند لذا با انسجام و یکدلی و به دور از حاشیه های ایجاد شده لازم است امور روزانه کاری بانک و مشتریان به قوت و با جدیت دنبال شود و مطمئناً هر گونه حمایتی که لازم باشد، اعمال خواهد گردید.

وی افزود: بانک ملی ایران با پیشینه درخشان خود همواره نقش بسزایی در رشد و سازندگی کشور داشته است و لذا با اعتمادی که عموم مردم به این بانک دارند، باید با بالندگی و نشاط بیشتری به راه خود ادامه داده و به ملت ایران  و کشور عزیزمان خدمت کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان سخنان خود از هیات مدیره دو بانک ملی و صادرات خواست با برقراری جلسات مشترک ، در خصوص شیوه پرداخت بدهی های بانک صادرات به بانک ملی  ایران  هماهنگی های لازم صورت گیرد.

در ابتدای جلسه نیز ابوالحسنی و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران گزارشی از روند جاری و اقدامات به عمل آمده ارائه دادند که مورد توجه و تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.
نظرات بینندگان