arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

اسکولاری: رونالدو از من درباره چین سوال کرده / چرا نباید تصور کرد که او به لیگ چین برود؟

سرمربی سابق تیم ملی برزیل به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به لیگ چین دامن زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسکولاری: رونالدو از من درباره چین سوال کرده

سرمربی سابق تیم ملی برزیل به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به لیگ چین دامن زد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گلوبو، کریستیانو رونالدو که در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی در رئال مادرید داشته است با توجه به پا به سن گذاشتنش شایعاتی در مورد خود ایجاد کرده است که گفته می‌شود این بازیکن قرار است به لیگ فوتبال چین برود.

لوییس فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی برزیل که سابقه فعالیت در فوتبال چین را در کارنامه خود دارد، در پاسخ به این سوال که کریستیانو رونالدو چه صحبتی با او داشته است، گفت‌: رونالدو بیش از یک بار از من سوال کرد که زندگی در چین چگونه است. چرا نباید تصور کرد که کریستیانو رونالدو به لیگ چین برود و فوتبالش را در این کشور ادامه‌ دهد. من به او تمام چیزهایی که می دانستم را گفتم و باید بدانیم که لیگ چین برای هر بازیکنی می‌تواند مقصد مناسبی باشد.

اسکولاری در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین، ‌اضافه کرد: رونالدو چند برند تبلیغاتی دارد و چین نیز بزرگترین کشور جهان محسوب می‌شود و به همین خاطر حضور کریستیانو  در این کشور می‌تواند تبعات اقتصادی خوبی برای در بر داشته باشد.

کریستیانو رونالدو  که فصل را خوب شروع نکرد در هفته‌های گذشته توانست آمار گلزنی خود را کاملا بهبود ببخشد و به همین خاطر او در حال‌ حاضر در رقابت برای کسب عنوان "آقای گلی لالیگا" با لیونل مسی و لوییس  سوارس ‌است.

نظرات بینندگان