arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰

تصویر: هاليوودی‌ها در ميان تظاهركنندگان آمريكايی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سينماگران آمريكايي در كنار تظاهركنندگان نيويوركي قرار گرفتند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، امروز جمعيت زيادي از شهروندان نيويوركي دست به تظاهراتي ضدسرمايه‌داري زدند و در ميان آن‌ها هنرپيشگان صاحب‌نامي چون «مارك روفالو» به چشم مي‌خورد.

اين جمعيت كثير از پارك زوكوتي به سمت مناطق پايين منهتن حركت كردند‌، اما در پل بروكلين به پليس برخوردند. نيروهاي پليس نيز به جرم اخلال در ترافيك و صدمعبر بيش از 700 تن از اين تظاهركنندگان را دستگير كرد. سازمان‌دهندگان اعتراضات گفته‌اند كه به علت تعداد زياد معترضان، بخش بزرگي از آن‌ها مجبور به جدا شدن از كساني كه در پياده‌رو راهپيمايي مي‌كردند، شده و وارد محدوده‌ي عبور و مرور اتومبيل‌ها شده‌اند.

پليس با محاصره‌ي معترضان اقدام به بازداشت آن‌ها كرد، افسران پليس كه تعداد آن‌ها زياد بود، به درون جمعيت معترضان يورش برده و در ميان شعار «خجالت! خجالت» معترضان، آن‌ها را بازداشت كردند.

شاهدان گفته‌اند كه حجم انبوهي از افسران پليس اقدام به محاصره معترضان و بستن دست آن‌ها با دستبند پلاستيكي كرده‌اند كه صحنه‌اي پرآشوب برروي پل معلق معروف نيويورك ايجاد شد.

گروه معترضان جنبش موسوم به «وال استريت را اشغال كنيد» دو هفته نزديك منطقه مالي نيويورك و بازار بورس آمريكا اردو زدند و در اعتراضات اوليه با پليس درگير شدند. اوايل روز شنبه دو راهپيمايي ديگر برروي پل بروكلين بدون مشكل خاصي برگزار شده بود.

هدف اين اعتراضات كه از هفدهم ماه سپتامبر تاكنون ادامه دارد‌، فساد اقتصادي در دولت آمريكاست. «مايكل مور» و «راسل سيمونز» از ديگر چهره‌هاي سينمايي بودند كه همراه با ديگر مردم در اين تظاهرات اعتراض‌آميز از طريق توييترهاي خود شركت كردند.

مور چند روز پيش در جمع معترضان‌ و خبرنگاران گفته بود:‌ «تغيير بايد از جايي شروع شود، چرا از همين‌جا نه؟»

رافالو بازيگر نقش اصلي فيلم «هالك شگفت‌انگيز » كه در ميان جمعيت شعار مي‌داد،‌ در اين‌باره گفت:‌ «مبارزه براي آزادي‌، عدالت و برابري ارزش ما است. واقعا داريد عليه آن مي‌جنگيد؟ »

«مارک آلن روفالو» متولد نوامبر سال 1967 است. از جمله مطرح‌ترين فيلم‌هاي اين بازيگر، کارگردان، تهيه‌کننده و فيلمنامه‌نويس آمريکايي مي‌توان به «زندگي من بدون من در نقش لي»، «زودياک» و «درست شبيه بهشت» اشاره كرد.

او بيشتر با فيلم «پهلو به پهلو» در نقش مکمل تام کروز شناخته شده است. نسخه‌ي جديد «هالك» توسط «جوز و دون» كارگرداني خواهد شد.

اين فيلم توسط كمپاني «آونگرز» براي اكران در اوايل سال 2012 ميلادي آماده مي‌شود.

مارك روفالو بازيگر آثاري چون «مردان واقعي مي‌گريند» با فيلم «همدردى براى دليش» براى نخستين‌بار كارگردانى را نيز تجربه كرده است.

به گزارش هاليوود ريپورتر‌، راسل سيمونز نيز در توييتر خود نوشت:‌ «قدرت را به مردم بدهيد‌، نه به شركت‌ها. پول را از واشنگتن خارج كنيد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
8
بازیگر نقش اصلی هالک مگه ادوارد نورتون نبود؟!
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
1
0
از ابن آقا دعوت کنن با روسری بیاد اخبار20:30به عوض مینا لاکانی که رفت شباهنگ بدون روسری
نظرات بینندگان