arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷

عزیزی: اگر کی‌روش صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی را تضمین می‌کند، لیگ را تعطیل کنید

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان گفت که جدا کردن بازیکنان داخلی از لژیونرها ظلم به نفرات داخلی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان گفت که جدا کردن بازیکنان داخلی از لژیونرها ظلم به نفرات داخلی است.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری دو بر یک تیم ملی ایران برابر الجزایر در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی قطعا به آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کمک می‌کند. تونس تیم خوبی بود، اما الجزایر کیفیت تیم تونس را نداشت. هر چند بازی با تیم‌های آفریقایی خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش در مورد عدم آمادگی بازیکنان داخلی و درخواست 40 روزه برای آماده‌سازی آنها گفت: این جنگ و دعوا همیشگی بوده است. کی‌روش نشان داده که برای آماده‌سازی بازیکنان نیازی به تعریف و تمجید ندارد و پیش از این هم خوب کار کرده است. او می‌تواند بازیکنان را آماده کند، اما اینکه بازیکنان داخلی ناآماده هستند و فقط آنها بدبخت و بیچاره هستند، غیرمنطقی است. این حرف، ظلم به بازیکنان داخلی است و مربیان داخلی را زیر سؤال می‌برد. نمی‌شود گفت که مربی خارجی خوب است و مربی داخلی بد. تیم ملی هر کشوری از آرژانتین گرفته تا اسپانیا و آلمان از بازیکنان داخلی و خارجی تشکیل شده است. بازیکنانی که لژیونر شدند، از همین لیگ داخلی لژیونر شدند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: حرف کی‌روش بیراه نیست که 40 روزه بتواند بازیکنان را آماده کند و کسی هم به توانایی‌ها او شک ندارد، اما نمی‌شود لیگ را تعطیل کرد. این کار ظلم به باشگاه‌های داخلی است. بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آسیا هم اولویت دارد، چون وقتی این دو تیم برابر الهلال عربستان پیروز می‌شوند، خوشحال می‌شویم. اینکه بازیکنان داخلی را از لژیونرها جدا کنیم، غیرمنطقی است، خود مهدی تاج هم این موضوع را می‌داند.

عزیزی ادامه داد: فرض کنیم باشگاه‌ها با درخواست کی‌روش موافقت کنند، آیا تضمینی داده می‌شود که تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند؟ اگر کی‌روش تضمین بدهد، بله بازیکنان را به او بدهند، چون حضور تیم ملی در جام جهانی اولویت اصلی است.

برچسب ها: خداداد عزیزی
نظرات بینندگان