arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

الویری: درباره استعفای نجفی، با مردم شفاف باشیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط مسئله بیماری است ما باید با مردم دقیق و شفاف صحبت کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط مسئله بیماری است ما باید با مردم دقیق و شفاف صحبت کنیم.

به گزارش فارس، مرتضی الویری به عنوان مخالف استعفا گفت: بنده تجربه تلخ شورای اول را در نظر دارم و آن زمان بنده از شهرداری استعفا دادم که دلایل آن با دلایل امروز متفاوت بوده است.

الویری بیان داشت: این استعفا با تزلزل مدیریت و رکود در شهر مواجه شد.

وی گفت: بر همین مبنا باید دقت کنیم و زود تصمیم نگیریم بنابر این تغییرات در حوزه‌های مدیریتی و در بخش کلان بسیار مشکل و دشوار است.

الویری گفت: وقتی که یک مدیر عوض می‌شود قطعا معاونین، مدیران‌کل و زیرمجموعه تغییر می‌کند که این می‌تواند در بازه زمانی کوتاه صدماتی را به شهر داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت:‌ پاک‌دستی و مبارزه با فساد یکی از اقدامات شهرداری تهران بوده است و در این جهت درست پیش رفتم و جلوی هرزرفت منافع و منابع گرفته شده است.

وی افزود: وقتی که میزان تحقق منابع در آخر سال 96، به 95 درصد رسیده است این نشان می‌دهد که مسیر را درست حرکت کرده‌ایم.

الویری گفت: نجفی برنامه‌ریزی خوبی داشته است و با تدوین برنامه سوم پنج‌ساله در حال حاضر مواجه هستیم، بنابر این اقدامات مهمی رخ داده است که باید در این مسیر پیش برویم.

الویری گفت:‌رابطه‌ای که نجفی با دولت دارد خیلی از مسائل ما را در حوزه مترو و دیگر موارد حل کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط مسئله بیماری است ما باید با مردم دقیق و شفاف صحبت کنیم. بنده به طور قاطع مخالف استعفای نجفی هستم و رأی مخالف در این خصوص می‌دهم و امیدواریم نجفی به سلامتی خود بازگردد.

نظرات بینندگان