arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

سرپرست پرسپولیس: بازیکن سرباز را سر وقت تحویل می‌دهیم ولی برای پس گرفتنش به مشکل می‌خوریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس از چالش‌های پیش روی باشگاه پس از قهرمانی در لیگ برتر با ما به صحبت نشست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست باشگاه پرسپولیس از چالش‌های پیش روی باشگاه پس از قهرمانی در لیگ برتر با ما به صحبت نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ پرسپولیس پس از پشت‌سر گذاشتن یک فصل سخت و پر فراز و نشیب توانست با پیروزی مقابل پدیده و ۳ هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خودش را مسجل کند. با حمیدرضا گرشاسبی٬ سرپرست باشگاه در مورد مسائلی که در فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد و چالش‌های پیش‌رو صحبت کردیم:

 

* پرسپولیس بالاخره مقابل پدیده قهرمان شد و توانست از عنوان خودش دفاع کند.

خوشحالیم دل هواداران شاد شد در شهر مقدس مشهد قهرمانی را مسجل کردیم.

 

* نگرانی تمدید قرارداد بازیکنان برای هواداران وجود دارد

باشگاه با توجه به حساسیتی که وجود دارد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات عجله ما بیشتر است برای تمدید و با تمام بازیکنان صحبت کردیم که بیایند برای مذاکره. با چند نفر به توافق رسیدیم و چند نفر دیگر وکلایشان را فرستادند. ما نمی‌خواستیم تمرکزشان را بگیریم. همه آنها در برنامه تلویزیونی گفتند تمدید می‌کنند و پرسپولیس را دوست دارند. هوادار حق دارد نگران باشد ولی این هجمه برای چیست و کدام باشگاه تا الان اقدام به تمدید کرده است.

 

* ولی برخی باشگاه‌ها با پیشنهادهای نجومی به بازیکنان پرسپولیس در حال مذاکره هستند؟

بچه‌هایی که با ما هستند هیچ کدام دغدغه پول بیشتر را ندارند که به تیم دیگری نروند. باشگاه‌های حرفه‌ای نباید در این شرایط پرسپولیس به بازیکنان ما پیشنهاد می‌دادند تا تمرکزشان را بگیرند ما هم می‌توانستیم این کار را بکنیم ولی نکردیم و حرفه‌ای عمل کردیم. ما منظم‌ترین پرداختی‌ها را داشتیم و تا این لحظه مشکلی با بچه‌ها نداشتیم و به امید خدا تمدید می‌کنند.

 

* در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات همچنان امیدواری وجود دارد؟

خطر یک پنجره دیگر را هم داشتیم که مربوط به پرونده گولچ بود که ما ساعت‌ها در دادگاه cas مذاکره کردیم که از ۶۰۰ هزار دلار به ۲۵۰ هزار دلار رسیدیم و توافق کردیم. انجا خطر یک پنجره دیگر بود که رفع شد. وکیل باشگاه قول‌هایی داده است و پرونده تجدید نظر در حال بررسی است و امیدواریم رای قطعی که در اردیبهشت ابلاغ می‌شود که اگر مثبت بود که چه بهتر و اگر هم نبود ما با همین نفرات که قهرمان شدیم ادامه می‌دهیم و کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم.

 

* درست است پرسپولیس با همین بازیکنان قهرمان شد ولی اخیرا نتایج افت کرده و باعث نگرانی هواداران شده است ؟

قبول داریم یک مقدار افت کردیم. استقلال برای دوم جدول تلاش می‌کند و با تمام وجود می‌جنگد ولی پرسپولیس از نظر امیتازات خیالش راحت است و هرچقدر ما صحبت کنیم این موضوع اثر خودش را می‌گذارد. امیدواریم در رقابت‌های آسیایی آن نتایج دلخواه را در ادامه بدست بیاوریم.

 

* سال قبل تا یک قدمی فتح آسیا رفتید ولی در نهایت به آن نرسیدید. امسال چنین شرایطی وجود دارد؟

با محرومیت‌ها و بدهی‌های کمرشکن مبارزه می‌کنیم و کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم که مطمئنیم بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند تا کار ناتمام سال قبل را تمام کنیم.

 

* علی کریمی از مدیران باشگاه‌ها پریده چرا با وجود مشکلات مالی بحث تبلیغات محیطی را پی‌گیری نمی‌کنند؟

مشکلات فدراسیون هم کم نیست و از گذشته هم بوده. متاسفانه باشگاه‌ها با توجه به اینکه تخفیف زیادی به اسپانسر خورد مبلغ زیادی متضرر شدند و ما هم از تبلیغات دور زمین نفعی نمی‌بریم. شرایط فرق کرده و فیفا روی بدهی‌ها تاکید بیشتری دارد و این بدهی‌ها مال ۱۵ سال و ۱۷ سال پیش است که پرداختش به زمان ما خورده و اگر پرداخت نشود محرومیت‌های سنگین مارا تهدید می‌کند. حدود ۷۰ درصد بدهی‌ها پرداخت شده و مابقی را هم پرداخت می‌کنیم.

* عالیشاه هم در پایان فصل به تیم اضافه می‌شود. درست است؟

عالیشاه بازیکن ماست ۱۹ بهمن خدمتش تمام شده ولی اورا ترخیص نمی‌کنند. به احترام خدمت مقدس سربازی سر وقت تحویل می‌دهیم ولی برای پس گرفتن آنها به مشکل می‌خوریم.

* سوال آخر در مورد مدیریت پرسپولیس که همه ثبات آن را یکی از عوامل موفقیت تیم می‌دانند. عضو جدید هیات مدیره چه زمانی انتخاب می‌شود؟

این مسائل فراتر از اختیار من و هیات مدیره است و وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد. هرکسی مسئولیت دارد باید با تمام وجود تلاش کند برای آینده بهتر و روشن‌تر. نمیخواهم بگویم ولی هیچ وقت به این راحتی امکاناتی که خواستیم به دستمان نرسیده است. در عید نوروز که گرفتن هواپیما سخت بود چارتر گرفتیم و آشپز بردیم که نگرانی نداشته باشند

نظرات بینندگان