arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

سرویس پستی آمازون به فرایند پیگیری ایمیلی مجهز شد/امکان شناسایی بسته های مشکوک پیش از دریافت

سرویس پستی آمازون ،به سیستم هوشمند رصد ایمیلی مجهز شد. بر این اساس افراد می توانند روند ارسال مرسولات خود را به شکل تصویری و از طریق ایمیل بررسی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس پستی آمازون ،به سیستم هوشمند رصد ایمیلی مجهز شد. بر این اساس افراد می توانند روند ارسال مرسولات خود را به شکل تصویری و از طریق ایمیل بررسی کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، از این پس کاربران می توانند روند ارسال کالاها و محصولات مختلف را از طریق ایمیل های خود بررسی کنند تا متوجه شوند وضعیت کالایشان در چه شرایطی است. اما این بررسی تنها از طریق یک متن نوشتاری نیست و شامل تصاویر نیز می شود.

آمازون تصمیم دارد برای تحقق این سیستم،  عکس هایی  را از بسته های خود گرفته و به سیستم خدمات پست ایالات متحده (USPS) ارسال کند، سپس این عکس ها برای کاربران ارسال می شود و بنابراین از طریق این برنامه مشخص می شود که وضعیت کالا در چه شرایطی است .

بنابراین اگر کاربر عادت داشته باشد که روند ارسال کالاها را به طور مرتب بررسی کند و یا فردی مضطرب و وسواسی باشد، دچار هیچ نوع مشکلی نخواهد شد و روند پیگیری سفارشات را با آرامش دنبال می کند.

اما برخورداری از این سیستم اختیاری است و تنها کاربرانی از این سیستم استفاده می کنند،  که آن  را نصب کرده باشند.درواقع افرادی که این برنامه را تایید کرده اند،  می توانند به محض ارسال کالا، به طور روزانه عکس هایی را روی سیستم خود دریافت کنند.

اما بخش جانبی این سیستم ارسال تصویر از محتوای چکهای ورودی، صورتحسابها یا موارد ناخواسته  است که اطلاع از آن ها پیش از ارسال می تواند مفید باشد.

برای دریافت این تصاویر از طریق متن، و یا بررسی آن ها می توان برنامه سیستم پست ایالات متحده را روی سیستم عامل های اندرویدی و ios  نصب کرد. به نظر می رسد بخشی از این سیستم جدید جنبه امنیتی دارد. برای مثال اگر بسته ای مشکوک برای شما ارسال شود می توانید تصاویر بسته را پیش از دریافت ردیابی کنید.

افزون بر این می توانید درخواست تصویر واضح تر یا مجدد را به شرکت پست ارسال کنید.در کنار همه این قابلیت ها می توانید بسته را پیش از دریافت مسدود کرده و دریافت نکنید. در حال حاضر ثبت نام در این سرویس رایگان است.

نظرات بینندگان