arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

طرح توئیتر برای پیشگیری از سوء استفاده های آنلاین /فیسبوک درس عبرت توئیتر شد

توئیتر اعلام کرده که در حال کار روی طرحی است که می دتواند نرخ سوء استفاده های  آنلاین را کاهش دهد.این طرح در حال حضر در مرحله آزمایشی قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

توئیتر اعلام کرده که در حال کار روی طرحی است که می دتواند نرخ سوء استفاده های  آنلاین را کاهش دهد.این طرح در حال حضر در مرحله آزمایشی قرار دارد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، رسانه های اجتماعی در عین جذاب بودن می توانند بسیار خطرناک باشند. درواقع به نظر می رسد برخی از رسانه های اجتماعی موفق نشده اند آنچنان که باید در فرایند حفط حریم خصوصی کاربران و امنیتشان موفق عمل کنند.

شاید بر همین اساس هم باشد که رسانه هایی مثل توئیتر،برای پیشگیری از انواع سوء استفاده های  آنلاین به عنوان مشکلاتی جدی، تصمیم به گرفته اند پلتفرم های امنیتی خود را ارتقا دهند.

در حال حاضر توییتر در حال برنامه ریزی برای کمک به دانشگاهیان است تا یک فرض ساده را آزمایش کند: اگر نشریات یا رسانه های اجتماعی تلاش می کنند قابلیت بازدیدهای خود را  با امنیت کامل بالاتر ببرند، بنابراین سوء استفاده آنلاین کمتری را متحمل  می شود؟

سوزان بنشن، یک استاد دانشگاه هاروارد معتقد است که می توان  این کار را  کرد. تحقیقات پیشین  نشان می دهند که شبکه های اجتماعی  که بیش از دیگران احترام به  قوانین را ترویج می دهند، به شکل بسیار کمتری مورد حملات قرار می گیرند.

هنجارهای اجتماعی، که شامل اعتقادات مردم درباره مسائل مختلف است می تواند به شکل مستقیم و غیر مستقیم بر پرونده کاری شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی موثر باشد.

. تحقیقات نشان داده است که وقتی موسسات قوانین را به وضوح منتشر می کنند، احتمال بیشتری دارد که مردم  آنها را دنبال کنند. همچنین عدم وابستگی به جناح های سیاسی و اطلاع رسانی از سیاست های شرکت از دیگر مواردی است که به سازمان ها کمک می کند.

توییتر  در بیانیه ای اعلام کرد : "ما با گروهی از محققان دانشگاهی به رهبری سوزان بنش، جی. ناتان ماتیاس و درک روتس در حال یافتن نوعی روش مبتکرانه  برای یادآوری قوانین توییتر به مردم هستند تا ارزیابی کنند این شبکه نسبت به دیگران چه مزیت ها یا نقاط ضعفی دارد.

این مطالعه به مدت 60 روز و در جریان  بازنگری 90 روزه در خصوص رفتار کاربران انجام می شود . روند این مطالعه بدین شکل است که  کاربران جدید، کاربران عادی و کاربرانی که در 90 روز گذشته اطلاعاتی در خصوص سوء استفاده از اکانت خود منتشر کرده اند مورد برسی قرار گیرند.

 

نظرات بینندگان