arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷

سفیر نروژ: همیشه از برجام دفاع کرده‌ایم

سفیر نروژ گفت: نروژ در موضوع برجام و هسته ‌ای مواضع مستقل خود را در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی دارد و همیشه از این قرارداد بین‌المللی دفاع کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر نروژ: اسلو همیشه از برجام دفاع کرده است

شهرداری مشهد روز چهارشنبه به نقل از 'لارس نوردروم' در دیدار با شهردار مشهد گزارش داد: نروژ همیشه از قرارداد بین‌المللی برجام دفاع کرده است. همکاریها با ایران در حوزه نفت و گاز ادامه دارد و در حوزه دکلها نفتی در حال گسترش است.
وی همچنین برای انتقال تجربیات مهندسی هوای پاک به مشهد اعلام آمادگی و بیان کرد: مشهد شهر گلها شده است. از تمیزی و زیبایی این شهر لذت بردم.
سفیر نروژ افزود: با بررسیهای صورت گرفته به این نتیجه رسیده‌ایم که سفر هوایی از شهر اسلو پایتخت نروژ به مشهد مقرون به صرفه است. این مهم می‌تواند کمک زیادی به همکاری مشترک در زمینه گردشگری داشته باشد لذا پیگیر آن خواهیم بود.
شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: مشهد بزرگترین شهر گردشگر‌پذیر جهان با سالانه 28 میلیون زائر و مسافر است در صورتی که لندن به عنوان بزرگترین شهر توریست‌ پذیر مطرح در جهان تنها سالانه 18 میلیون مسافر دارد.
قاسم تقی زاده خامسی افزود: نخستین همکاری مشترک شهرداری مشهد و نروژ می‌ تواند در زمینه توریسم باشد. در مشهد امکانات و زیرساختهای خوبی برای این حوزه وجود دارد.
سفیر نروژ که دیروز به مشهد سفر کرده است همچنین از نمایشگاه آثار بانوان هنرمند مشهدی در نگارخانه شهر دیدن کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان