arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷

دانشگاه علوم پزشکی تبریز: هزینه‎ای برای درمان قربانی اسیدپاشی دریافت نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان وقوع این حادثه در بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته، پیگیر وضعیت و روند درمان قربانی اسیدپاشی هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون هیچ هزینه‎ای برای درمان قربانی اسیدپاشی دریافت نشده است.

به گزارش انتخاب؛ «محمدحسین صومی» با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان وقوع این حادثه در بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته، پیگیر وضعیت و روند درمان قربانی اسیدپاشی هستیم.

وی در پاسخ به برخی حواشی و شایعات در خصوص این حادثه گفت: تا زمانی که این فرد در بیمارستان سینای تبریز بستری باشد، هیچ مشکل مالی وجود نداشته و خدمات به‌صورت رایگان ارایه خواهد شد، هم‌چنین شورای اسلامی شهر تبریز نیز در خصوص تأمین هزینه‌های درمان او اعلام آمادگی کرده‎است.

«معصومه جلیل‌پور»، دختر 26 ساله‎ی تبریزی است که بیست و هشتم اسفند ماه از سوی یک خواستگار سمج مورد اسیدپاشی قرار گرفت، بر همین اساس، در طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر نیاز مالی این فرد و خانواده‎اش برای تأمین هزینه‎های درمانی منتشر و شماره کارت و شماره حساب‎های زیادی نیز برای جمع‌آوری کمک پخش شده و این در حالی است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‎وگو با ایسنا، اعلام کرده است که این زن هیچ مشکلی از نظر درمانی و تأمین هزینه‎های درمانی ندارد.

نظرات بینندگان