arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷

طارمی: فصل بعد در الغرافه می‌مانم / صعود در جام جهانی هدف ماست

طارمی از عملکرد خود در لیگ ستارگان قطر راضی است و تاکید کرد که فصل بعد هم در الغرافه می‌ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طارمی: فصل بعد در الغرافه می‌مانم / صعود در جام جهانی هدف ماست

مهدی طارمی در فصل جابجایی زمستانی بود که به الغرافه قطر پیوست و توانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. طارمی در گفت و گویی که با استاد الدوحه داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. او درباره وضعیت خود در الغرافه گفت: قبل از پیوستن به الغرافه این تیم را به خوبی می‌شناختم و می‌دانستم که از بهترین تیم های قطر است. خوشحالم که در الغرافه بازی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم با این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهم.

او درباره ماندن و یا جدایی خود از الغرافه گفت: قرارداد من یک سال و نیم است و اگر باشگاه بخواهد من فصل بعد هم به بازی کردم در الغرافه ادامه خواهم داد.

طارمی درباره عملکرد خود گفت: خوشبختانه عملکرد خوبی در الغرافه داشته‌ام و توانسته‌ام در 14 بازی 9 گل به ثمر برسانم و چهار پاس گل هم بدهم. فصل بعد برای قهرمانی در لیگ ستارگان قطر تلاش خواهیم کرد.

او درباره آسیب دیدگی اش گفت: بر اساس گزارش پزشکان بعد از دیدار برابر الاهلی دچار کشیدگی عضله شدم. در اردوی تیم ملی ایران هم تنها یک نصف مسابقه بازی کردم. خوشبختانه الان وضعیتم خوب است و مشکلی ندارم.

طارمی درباره هماهنگی بالایی که با اسنایدر دارد گفت: اسنایدر بازیکن بزرگی است و همه او را می شناسند. خیلی سریع با این بازیکن بزرگ هماهنگ شده ام و این به خاطر این است که تیم الغرافه مثل یک خانواده است و بازیکنان رابطه خوبی با هم دارند. من رابطه بسیار خوبی با همه بازیکنان و مدیران الغرافه دارم.

طارمی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم. با وجود آنکه اسپانیا و پرتغال شانس اصلی صعود به دور بعد هستند اما هدف اصلی ما صعود به دور بعد است. البته تیم ملی مراکش هم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان شاخصی دارد.

بهترین گلزن دو فصل اخیر لیگ ایران در پایان سخنان خود گفت: هواداران الغرافه را با توجه به شناختی که از آنها دارم هواداران خوب و با محبتی هستند. امیدوارم که آنها را در جام امیر قطر ببینم و آنها مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند. به همه آنها قول می دهم که برای موفقیت الغرافه همه تلاشم را به کار می گیرم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان