arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰

اسلپیلبرگ، فیلم "فرج الله سلحشور" را می سازد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرج‌الله سلحشور گفت: غرب به دنبال بهره‌برداري از داستان حضرت موسي(ع) براي خود است، اما ما قصص قرآن را براي دنيا مي‌خواهيم.

به گزارش انتخاب؛ اين كارگردان كه در تداركات ساخت مجموعه زندگي حضرت موسي(ع) است در پي خبر ساخت فيلم زندگي اين پيامبر توسط اسپيلبرگ به ایسنا اظهار كرد: نمي‌دانم چقدر اين خبر صحت دارد. اما اين يك شيوه تقابل است.

او ادامه داد: وقتي يك كار ويژه در حال ساخته شدن است، اگر اين سوژه به ضرر يك ابر قدرت و جرياني باشد، سعي مي‌كنند با ساختن يك فيلم ديگر، زهر آن را كمتر كنند، كه اين تبديل به شيوه و شگردي شده است.

اين كارگردان سينما و تلويزيون ادامه داد: نگاه ما در فيلمنامه‌ي موسي(ع)، ضد صهيونيسم و ضد امپراليسم است كه اين نگاه به نفع اسرائيل، صهيونيست و يهود نخواهد بود.

سلحشور بار ديگر ابراز عقيده كرد: هاليوود و غرب هميشه از مذهب به عنوان ابزاري براي اهداف خودشان استفاده كرده‌اند و اين بار هم با ساخت فيلم حضرت موسي‌(ع) به دنبال چنين كاري هستند.

كارگردان مجموعه‌ي يوسف پيامبر(ع) با بيان اين كه ما به دنبال ساخت اثري الهي هستيم گفت: اين اثر را با ديدگاه قرآن و اهل بيت (ع) مي‌سازيم، اما آنها ديدگاهشان الهي نيست و ممكن است سينماروها مشتري فيلمشان باشند اما سريال ما را تك تك مردم در خانه‌هايشان مي‌بينند.

سلحشور با اشاره به فيلم اسپلبرگ درباره‌ي حضرت موسي(ع) تاكيد كرد: اصلا نگران اين نيستيم كه فيلم يا سريالي ساخته شود و آن مانع ساخت اثر ما شود.

اين تهيه‌كننده همچنين با مطرح كردن سرمايه‌گذاري براي اين كار به مقايسه بودجه اين دو كار پرداخت و اظهار كرد: سريال ما بالاي 70 قسمت خواهد بود و مطئمن هستم حتي اگر آنها سينمايي هم بسازند بودجه‌شان از ما بيشتر خواهد شد.

اين كارگردان درباره روند توليد مجموعه حضرت موسي (ع) به خبرنگار ايسنا گفت: داستان كلي نوشته شده و در حال اجراي سناريو هستيم و تا كنون 6 قسمت از آن نوشته شده است و اميدوارم اوايل سال 92 مجموعه كليد بخورد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
0
داداش تا بیای حرف بزنی و فیلمتو بسازی ، اونا قسمت سومشو هم ساختن !!
نظرات بینندگان