arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷

احتمال بازجویی از ترامپ در پرونده ارتباط با روسیه کاهش یافت

دو منبع آگاه اعلام کردند بعد از اقدام اخیر FBI در یورش به دفتر وکیل شخصی ترامپ، احتمال اینکه رابرت مولر بازرس ویژه FBI در پرونده ارتباط ترامپ با روسیه اقدام به بازجویی از ترامپ کند، کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احتمال بازجویی از ترامپ در پرونده ارتباط با روسیه کاهش یافت

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، روز دوشنبه گذشته ماموران دفتر تحقیقات فدرال آمریکا FBI به دفتر و خانه مایکل کوهن وکیل شخصی ترامپ در شهر نیویورک یورش برده و آنجا را بازرسی کردند. بعد از این اتفاق ترامپ بسیار عصبانی شد.

ترامپ روز پنجشنبه در توئیتی گفت، از رویکرد «مبتنی بر همکاری» در قبال تحقیقات مولر بر سر همدستی میان مسکو و کمپین انتخابات ریاست جمهوری ترامپ حمایت می‌کند.

ترامپ در این توئیت گفت: من با رویکرد مبتنی بر همکاری و انضباط که ما سابقه تعامل بر اساس آن را با رابرت مولر داشته‌ایم، موافق هستم.

این گرایش رئیس جمهور آمریکا برای عوض کردن نظر و موضعش به ابهام درباره اینکه او در این پرونده مورد بازجویی قرار بگیرد، افزوده است.

یک منبع سوم نیز گفت: روابط با مولر همچنان قدرتمند و سازنده بوده و انتظار می‌رود که به زودی مذاکرات و بحث‌ها از سر گرفته شود.

بعد از عصبانیت ترامپ از یورش FBI به دفتر کوهن، منتقدان و قانونگذاران آمریکایی از نگرانی خود در ارتباط با امکان اقدام ترامپ برای برکنار کردن مولر خبر دادند. با این حال ترامپ روز پنجشنبه گزارش نیویورک تایمز درباره اینکه به دنبال اخراج مولر در ماه دسامبر است را رد کرد.

دو مقام آگاه آمریکایی گفتند که وکلای کاخ سفید به ترامپ گفته‌اند که اقدام او در اخراج کردن مولر موجب افزایش آسیب پذیری‌اش نسبت به اتهام مانع تراشی برای عدالت خواهد شد.

برچسب ها: دونالد ترامپ
نظرات بینندگان