arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۷

واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج - قزوین / یک کشته و ۱۳ مصدوم

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان البرز از وقوع دو سانحه رانندگی با یک کشته و ۱۳ مصدوم در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واژگونی اتوبوس در محور کرج-قزوین

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان البرز از وقوع دو سانحه رانندگی با یک کشته و ۱۳ مصدوم در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه ۲۵ فروردین، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین- کرج بعد از پل هشتگرد به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

بابایی افزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه حرکت کرده و تکنسین‌های اعزامی پس از ارزیابی صحنه، به بررسی وضعیت مصدومین و انجام اقدامات درمانی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه که ساعت ۴:۲۲ به وقوع پیوست منجر به مصدومیت ۱۱ تن- هفت نفر آقا و چهار نفر خانم- شد که همگی ضمن دریافت خدمات درمانی به بیمارستان‌های امام جعفر صادق و امام حسن منتقل شدند. خوشبختانه مصدومین بدحال نیستند.

بابایی ادامه داد: در حادثه بعدی که ساعت ۴:۴۰ دقیقه در لاین شمالی اتوبان قبل از پل کردان رخ داد، در اثر واژگونی یک دستگاه تریلر و برخورد دو دستگاه سواری زانتیا و پراید با تریلر واژگون شده، متأسفانه راننده سواری زانتیا که مردی حدودا ۴۶ ساله بود، در دم جان باخت.

وی افزود: راننده تریلر آقای ۳۵ ساله از خدمات درمان سرپایی برخوردار شده و کمک راننده، آقای ۶۳ ساله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

نظرات بینندگان