arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰

عذرخواهي مدير عامل جديد بانک صادرات از مردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راسم معارفه محمدرضا پيشرو مدير عامل جديد بانک صادرات ايران با حضور دکتر بهمني رئيس کل بانک مرکزي، دکتر ابوالحسني معاون وزير اقتصاد،دکتر پرويزيان عضو شوراي پول و اعتبار و جمعي از مديران عامل بانکهاي کشور و مديران عالي بانک صادرات در ساختمان سپهر برگزار شد.

به گزارش انتخاب به نقل از  روابط عمومي بانک صادرات ايران، در اين مراسم دکتر بهمني رييس کل بانک مرکزي حکم مدير عامل بانک صادرات را به آقاي محمدرضا پيشرو اعطا نمود و سپس مدير عامل جديد بانک صادرات طي سخناني حضور خود در اين بانک را فرصتي مغتنم براي خدمت رساني به مردم شريف ميهن اسلامي دانست و گفت: بانک صادرات با برخورداري از اعتبار زياد نزد مردم و داشتن کارکنان زحمتکش، ظرفيتهاي بسيار زيادي در راستاي خدمت به مردم، توسعه اقتصادي و آباداني ميهن عزيز اسلامي دارد.

وي ادامه داد: سوء استفاده مالي بوجود آمده ناشي از تباني عده اندکي از کارکنان نظام بانکي بوده است و اين اتفاق ناگوار به هيچ وجه مانع از خدمتگزاري و ارائه خدمات مطلوب نظام بانکي به مردم نخواهد شد و با جديت مسئولان و بخصوص دستگاه قضايي بزودي مجرمان به سزاي اعمال خود خواهند رسيد.

وي ضمن عذرخواهي از مردم ايران، مشتريان و سهامداران بانک صادرات خاطرنشات ساخت: قول خواهيم داد با تلاش مضاعف و جديت روزافزون، خدماتي به مراتب بهتر از قبل به عموم هموطنان و مشتريان ارائه نماييم و کاستي هاي گذشته را به نحو احسن جبران نمايم.

مهندس پيشرو در پايان سخنانش يادآور شد: کارکنان بانک صادرات ايران نسبت به مشتريان و سهامداران خود تعهدي بي پايان دارند و تمام توان و تخصص خود را براي اعتلاي اين بانک بزرگ بعنوان بازوي قدرتمند اقتصادي کشور بکار خواهند گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
1
amadi janam be ghorbanat vali hala chera
ناشناس
|
ITALY
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
0
اگر بانک صادرات خصوصی است، اعطای حکم مدیریت توسط جناب بهمنی چه معنی دارد؟
rostam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
1
چه عجب مشتی رجب !
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
0
حالا که جناب پیشرو می خواهند همه خرابکای های گذشته را درست کنند لطف کنند و برداشت غیر قانونی و به عبارتی ..........بانک صادرات از حساب مشتریان را درباره همراه بانک و اینترنت بانک صادرات را متوقف نمایند که با عث آبروریزی بیش از پیش بانک شده است.
نظرات بینندگان