arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

به کارگیری بازنشستگان در سمت سفارت، معاونت وزیر و استاندار ممنوع می‌شود

سخنگوی فراکسیون جوانان مجلس گفت: مقامات موضوع بند «الف»، «ب» و «ج» ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری همچون روسای سه قوه، معاونان رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و وزرا از شمول این قانون مستثنی هستند. از سوی دیگر فرزندان شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و نیز آزادگان هم از شمول این قانون مستثنی شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی فراکسیون جوانان مجلس از تصویب طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی خبر داد.

به گزارش انتخاب؛ سیده فاطمه حسینی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و فراهم کردن فرصت برای مدیران توانمند جوان تدوین شده است، گفت: بر اساس این طرح، به کارگیری بازنشستگان در سمت هایی همچون سفارت، معاونت وزیر، استاندار و همطرازان آن ممنوع است.

این نماینده مجلس گفت: همچنین مقامات موضوع بند «الف»، «ب» و «ج» ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری همچون روسای سه قوه، معاونان رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و وزرا از شمول این قانون مستثنی هستند. از سوی دیگر فرزندان شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و نیز آزادگان هم از شمول این قانون مستثنی شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح در صحن علنی نیز به تصویب نمایندگان برسد و با تایید شورای نگهبان، هرچه زودتر در مسیر اجرا قرار گیرد.

برچسب ها: بازنشستگان
نظرات بینندگان