arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
رئیس سابق موساد: ایران در مشکل ترین وضعیت پس از انقلاب قرار دارد!

پیغام وزیر دفاع امریکا به اسرائیل: با حمله به ایران مخالفیم؛ رفتار غیر مسئولانه نداشته باشید

رئیس سابق موساد گفت: حمله نظامی به ایران گزینه ی ترجیحی اسرائیل برای مقابله با برنامه ی هسته ای رو به رشد ایران نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هارتص نوشت: رئیس سابق موساد گفت: حمله نظامی به ایران گزینه ی ترجیحی اسرائیل برای مقابله با برنامه ی هسته ای رو به رشد ایران نیست.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.IR، میر داگان، رئیس سابق موساد گفت:  متدها و ابزارهای دیگری وجود دارند که می توانند برای مقابله با ایران تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

داگان گفت: برنامه هسته ای ایران هنوز با قسمتی که دیگر راه بازگشتی نداشته باشد، فاصله زیادی دارد و اکنون ایران در مشکل ترین وضعیت پس از انقلاب 1357 قرار دارد!

وی گفت: اکنون، وضعیت  استراتژیک اسرائیل در بدترین موقعیت در طول تاریخش قرار دارد. داگان افزود: اسرائیل خود به این وضعیت بسیار بد کمک کرده است.

هارتص نوشت: داگان این اظهارت را در روزی بیان کرد که وزیر دفاع امریکا پیغامی روشن را از سوی اوباما به اسرائیل منتقل کرد: امریکا با هر نوع حمله ی اسرائیل به تاسیاست هسته ای ایران مخالف است.

ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل و پنتا وزیر دفاع امریکا در کنفرانسی مشترک اعلام کردند که هر قدمی علیه برنامه هسته ایران باید به صورت هماهنگ با جامعه ی بین المللی انجام شود.

پنتا چندین بار  کلمه ی "بایکدیگر" را تکرار کرد.

وی گفت: امریکا خیلی نگران است و ما با یکدیگر هر کاری را که لازم باشد را انجام می دهیم تا نگذاریم ایران تهدیدی برای منطقه باشد!

وزیر دفاع امریکا گفت: اما انجام دادن این کار بستگی به این دارد که کشورها با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.IR،هارتص نوشت: پیغام وزیر دفاع امریکا به باراک در دومین جلسه این بود: امریکا در کنار اسرائیل می ایستد اما حمله ی هماهنگ نشده ی اسرائیل باعث یک جنگ منطقه ای می شود. امریکا تلاش خواهد کرد که از اسرائیل دفاع کند اما اسرائیل هم نباید غیرمسئولانه رفتار کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
11
3
نمیدونم چرا زمان ........ از این خبر ها نبود.
نظرات بینندگان