arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰

کیهان : امیرارجمند چند ملاقات پنهان با مقامات آمریکایی داشته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان نوشت:

 «اردشیر امیرارجمند چند ملاقات پنهان با مقامات آمریکایی داشته است.»

شبکه بالاترین به نقل از سایت ضدانقلابی «آفتابکاران» نوشت: طبق گزارشات موثق، در ماه ژوئن (خرداد و تیر)، اردشیر امیرارجمند به همراه تریتا پارسی با برخی مقامات آمریکایی در واشنگتن ملاقات کرده و خود را سخنگوی جنبش سبز معرفی کرده است. طبق همین گزارش ها علیرغم تلاش فراوان پارسی و امیرارجمند برای دیدار با مقامات بالای آمریکا، آنها موفق به این کار نشده و سرانجام با چند مسئول سطح پایین ملاقات کرده اند. بخش قابل توجهی از دولتمردان آمریکا، جنبش سبز با تعبیر اصلاح طلبانه را پایان یافته تلقی می کنند و از این رو، امیرارجمند و دیگر رهبران خیالی سبز را بی اعتبار و بدون پشتوانه سیاسی و اجتماعی می دانند. به همین دلیل ملاقات با آنها یا سرمایه گذاری روی آنان را بی فایده می دانند.

«آفتابکاران» تصریح کرد: این حق همه اپوزیسیون است که از همه ملاقات ها و بده بستان های امیرارجمند و همکارانش با مقامات خارجی به طور کامل و بدون لاپوشانی مطلع شوند.

یادآور می شود امیرارجمند قبل از خروج از کشور در زمره مشاوران موسوی بود و پس از خروج از کشور مدعی شد سخنگوی وی می باشد. برخی بستگان امیرارجمند با گروهک منافقین در ارتباط بوده اند اما خود وی به غلط در میان اپوزیسیون متهم شده که نفوذی جمهوری اسلامی است.

برای ارزیابی بی ارزش بودن ملاقات با مقامات دون پایه آمریکایی کافی است توجه داشته باشیم که عبدالمالک ریگی- مزدور تروریست- در جریان سفر ناکام به قزاقستان قرار بود با ریچارد هالبروک فرستاده ویژه اوباما به پاکستان و افغانستان ملاقات کند. امیرعباس فخرآور مزدور دم دستی نیز با مقامات دولت بوش در دوبی ملاقات کرده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
2
2
امان از دست اين كيهان! هيچي رو نمي‌شه ازش پنهان كرد!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
13
چیه میخوای بگی اختلاس کار اونه ؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
4
از کی تا حالا بالاترین برای کیهان قابل استناد شده؟
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
1
خدا عمر طولاني به اين برادر بزرگوار عطا فرمايد كه هيچ چيزي در اين دنياي و حتي در آن دنيا و حتي در كهكشانها هم از چشم برزخي ايشان پنهان نميماند واقعا احسنت بايد گفت به اين همه توانايي راستي براي پبت در كتاب ركوردهاي گينس هم بايد اقدام كند چون در همه ادوار تاريخ هيچ موجود جنبنده ايي پيدا نخواهيد كرد كه به اندازه ايشان توانايي كشف توطئه ها را داشته باشد
نظرات بینندگان